Skocz do zawartości

ralph

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ralph

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ralph

0

Reputacja

  1. Też sia dałem nabrać, gdyż sztanga ruszała się tylko w pewnym zakresie i nie brałem turbiny wogóle pod uwagę. Dzisiaj zakończona operacja czyszczenia turbawki (syf w środku blokował kierownice, a nagar na podkładce pod wirnikiem turbiny od gorącej strony powodował odgłosy "zacierania". Jazda próbna wykonana 30 min temu i banan nie chce zejść z twarzy :> Logi zrobię w najbliższym czasie.
  2. Też biorę to pod uwagę - G71 jest ewentualnym następnym podejrzanym do podmiany [br]Dopisany: 03 Listopad 2010, 21:46_________________________________________________Podmieniony N75 i czujnik ciśnienia doładowania i brak różnicy. Wziąłem auto w obroty, kilka razy zwinąłem asfalt i ku mojemu zdziwieniu auto zaczęło jechać. Teraz już wiem, że winne były przyblokowane kierownice turbawki. W przyszłym tygodniu czyszczenie turbiny lub regeneracja (słychać szmery turbinki). Dziękuję wszystkim za cenne rady
  3. Dzisiaj sprawdzona szczelność dolotu w tym IC - ok, wymieniony filtr powietrza, jutro wymiana podejrzanego N75
  4. Filtr powietrza wymieniony przy wymianie oleju w 04.2010 (przejechałem dopiero 8000 km), w razie czego wymienię. Jeśli chodzi o kierownice to obserwowałem ruch sztangi zdejmując przewód podciśnienia z gruchy i chodzi - dodatkowo ręcznie sprawdziłem skok sztangi (miałem dobry dostęp podczas wymiany wężyków podciśnieniowych. Katalizator nie powinien być zapchany - jeżdżę bardzo dynamicznie na tyle ile pozwala AWX. Brak mi już pomysłów
  5. Też to zauważyłem w różnicy ciśnienia między wymaganym a tym co uzyskuję - lecz czy przyczyna leży po stronie turbiny czy może nieszczelności np. intercoolera?
  6. logi robiłem sam i na troche krętej drodze (jutro powtórzę z pomocą kolegi) - dzięki za konstruktywną krytykę [br]Dopisany: 30 Październik 2010, 19:45_________________________________________________Dziś wykonałem nowe logi dynamiczne: 003 -http://vw-passat.pl/vaglog/1782 010 -http://vw-passat.pl/vaglog/1783 011 -http://vw-passat.pl/vaglog/1784 Proszę o interpretację wyników - z góry dziękuję
  7. Wymieniłem dzisiaj wszystkie wężyki na nowe i sprawdzałem (pomiar oporności i napięcia) N18 a N75 dodatkowo rozbierałem i wygląda na sprawny (tłoczek chowa sie po przyłożeniu 12V i powraca po zaniku napięcia).
  8. Od tygodnia moja A4 łapie notlaufa i nie chce jechać szybciej niż 120km/h -wymieniona przepływka (bo stara padła), wymienione przewody podciśnieniowe, czyszczony EGR, sztanga na turbo chodzi (turbawka czyszczona profilaktycznie rok temu). Wymiana przepływki spowodowała, że auto zaczęło się zbierać, ale tylko do granicy 120 km/h - proszę o poradę ;( Komputer wskazuje bląd 17965. logi statyczne: 003 - http://vw-passat.pl/vaglog/1773 010 - http://vw-passat.pl/vaglog/1776 011 - http://vw-passat.pl/vaglog/1778 logi dynamiczne: błędnie wykonane - jutro poprawka logi Basic Settings: 003 - http://vw-passat.pl/vaglog/1775 011 - http://vw-passat.pl/vaglog/1780 Proszę o wyrozumiałość i pomoc, to moje pierwsze logi.
  9. Na ten temat napisano już chyba wszystko - użyj opcji szukaj a dowiesz się wszystkiego :th:[br]Dopisany: 23 Luty 2008, 19:36 _________________________________________________Poszukaj również na zaprzyjaźnionym forum www.audiklub.org w dziale wnętrze i układ elektryczny - warto
  10. Panowie chciałem przyznać rację kolegom którzy twierdzili, że lektor PL działa w małej navi. Po ciężkim boju udało mi się go uruchomić. Oto przepis jak do tego doszedłem: 1. Wgrałem mapę Niemiec co spowodowało przeładowanie softu. 2. Wymieniłem płytkę i wgrałem mapkę CZ-PL z polskim lektorem co znowu przeładowało soft i spowodowało wyświetlenie menu głównego (którego nigdy mi się nie udało wywołać, gdyż panel mojej navi umiejscowiony koło ręcznego nie ma klawisza MENU) w którym oprócz możliwości ustawienia języka lektora można również ustawić np. siłę głosu lektora, dowiedzieć się info o wersji navi, pozycji GPS oraz funkcja kompasu. 3. Wybrałem w zakładce wyboru języka english metric. 4. Wyszedłem z menu głównego i komunikaty navi z niemieckich zmieniły się na angielskie, a lektor niemiecki na polski. Jeszcze raz dziękuję wszystkim i przepraszam że mój upór, który rozdrażnił niektórych klubowiczów. W razie pytań służę pomocą i ewentualnie fotkami
  11. Piszesz pewnie o komunikatach które wyświetlają ci się w języku angielskim - informacje na Fisie. Ja całe menu Fisa mam w niemieckim co nie jest wcale powiązane z lektorem i komunikatami małej navi
  12. Możesz opisać co pojawia się u ciebie w momencie odpalenia płytki
  13. Pisałem o tym wcześniej, że nie ma możliwości wyboru języka - gdyby był nie poruszałbym tematu. Ustawienie angielskiego metrycznego jest w navi plus, w małej navi nie ma menu wyboru języka
  14. Jak sobie przypomnisz to daj znać, bo dosyć mam tej niemieckiej Frau
  15. Istnieje inny sposób zmiany lektora? Obecnie mam niemieckiego :gwizdanie: , a może czas najwyższ na zmianę navi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...