Skocz do zawartości

Mankowski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mankowski

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Wodzisław Śląski

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Mankowski

0

Reputacja

  1. Mankowski

    Brak świateł pozycyjnych.

    O jakich słupkach mowa? Gdzie je znajdę?
  2. Mankowski

    Brak świateł pozycyjnych.

    Cześć, udało Ci się rozwiązać problem? Mam podobnie, brak świateł pozycyjnych z przodu (tylne świecą). Napięcie na bezpiecznikach jest ok. Bezpieczniki 22 i 23 są ok. Na kostkach w reflektorze brak napięcia. Może ktoś ma schemat elektryczny tego układu? Jest coś po drodze miedzy bezpiecznikami, a żarówką?
  3. Działa jak należy, dzięki za pomoc.
  4. Witam, parę dni temu miałem problem z głośną pracą silnika. Problemem był spalony bezpiecznik (spadły przewody z N75 i zrobiły zwarcie) i brak zasilania kilku czujników, o czym się dowiedziałem w innym temacie tego forum . Zanim wyczytałem gdzie tkwi problem, to mechanik zdążył mi już przestawić kąt wtrysku i wymienić czujnik N108, który jest na pompie paliwowej. Czujnik ten wykręcił z jakiejś innej pompy, która tez miała być z 90 konnego TDI. I tu się rodzi moje pytanie, za co odpowiada ten czujnik, czy jego zadaniem jest kontrola dawki paliwa przy uruchomieniu silnika czy podczas pracy też? Dodam że czujnik który mi wymienił, miał inne numery na obudowie niż mój. Czy ten czujnik może powodować spadek mocy? A może źle ustawiony kąt wtrysku, co prawda pali dobrze i silnik równo pracuje, ale ustawiany był bez VAG-a, na ucho. I pytanie nr 2, który pin w czujniku ograniczenia ciśnienia doładowania N75 jest dodatni? U mnie są 2 przewody bez wtyczki (podobno w standardzie jest wtyczka) i nie chciałbym podłączyć plusa na minus A może właśnie brak czujnika ograniczenia doładowania N75 (nie podpięty) jest przyczyną spadku mocy? Mechanik mnie zapewniał, że ten czujnik tylko odcina turbo w krytycznych wartościach i bez niego auto też powinno chodzić normalnie. Pozdrawiam. Edit: Już wujek google mi podpowiedział, że to właśnie nie podpięty czujnik N75 powoduje ograniczenia mocy. Pytanie jednak pozostaje, który pin jest dodatni a który ujemny i czy jeśli podepnę na odwrót (testując) to czy się coś stanie?
  5. Ale te przekaźniki i bezpiecznik który jest za nimi schowany też tam szukać? Edit: Problemem był ten sam bezpiecznik 15A w skrzynce z ECU.
  6. Witam, kolego mógłbyś powiedzieć który to był bezpiecznik? Gdzie go szukać? Mam ten sam problem co Ty i po podmianie czujników nadal nie da się błędów skasować, zapewne ten sam bezpiecznik padł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...