Skocz do zawartości

tomu8412

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomu8412

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Siemianowice Śląskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

119 wyświetleń profilu

Osiągnięcia tomu8412

0

Reputacja

  1. http://vaglogger.apphb.com/log/5c991e648d22d966c8b403d7 Z tego co widzę pompuje nawet 0,48 bara... czyli jednak sztanga ??
  2. Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem przeładowywania i przechodzenie turbo w tryb awaryjny. Audi A4 B6 1.8T silnik BFB turbo K03 Szczelność została sprawdzona, N75 wymieniony, kupiony w ASO, niestety problem występuje nadal. Turbo jest po regeneracji więc zostaje podejrzenie że sztanga została źle wyregulowana i tutaj mam 2 pytania. 1. W tym modelu WG jest sterowany ciśnieniem czy podciśnieniem, bo na forach spotykam się z różnymi opiniami i jak dokładnie i najlepiej ustawić sztangę? Przy jakim ciśnieniu bądź podciśnieniu powinien się otwierać? 2. Byłby ktoś tak uprzejmy i wytłumaczył mi czemu tutaj ustawienie sztangi ma znaczenie, skoro WG jest sterowany z zaworka N75 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...