Skocz do zawartości

pr0fab

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pr0fab

Informacje

  • Imię
    Hubert
  • Miasto
    Bratkowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia pr0fab

0

Reputacja

  1. pr0fab

    AVJ- gaśnie po odpaleniu

    To wydaje się strzałem w 10 przy moich objawach. On ma wgl jakiś wpływ na to co się dzieje z mapami pracy silnika na benzynie? Wiesz, albo czy ktoś wie jak zresetować komputer bez odpinania amumulatora? Chodzi mi o jakiś bezpiecznik, przekaźnik, który mogę odłączyć zamiast całego akku. ps: Po lewej stronie kierownicy, żaden bezpiecznik za to nie odpowiada bo sprawdziłem. Firma montująca instalację LPG, to ELPIGAZ Rzeszów, opiera się o elektronikę STELLA. (szkoda, że wcześniej nie wiedziałem jaki gaz założyć ;/ ) Podłączałem swoim, oraz u kumpla na takim "lepszym" warsztatowym na którym pracuje co dzień. Efekt, brak błędów. Silnik drży bardzo, zaraz przed tym jak ma zgasnąć. Stopniowo, tak właśnie jak by nie miał mapy punktów pracy silnika. Jeżdżenie tylko na Pb nie ujawnia żadnych problemów, więc odpowietrzanie odpada. Problem pojawia się w momencie przełączenie na LPG, a raczej po próbie kolejnego odpalenia silnika.
  2. pr0fab

    AVJ- gaśnie po odpaleniu

    Witam, Jestem zmuszony zawracać wam głowę ponieważ przekopałem dużo Internetu i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Posiadam A4 B6 1.8T + LPG, problem polega na tym, że gdy rano próbuję odpalić to łapie od razu, po czym po 2-3 sekundach zaczyna schodzić z obrotów + można wyczuć, że nie chodzi na 4 cylindry, po kilku sekundach gaśnie. Można tak odpalać 5x i ciągle to samo. W tym przypadku pomaga odłączenie akumulatora na 20min. Po tym zabiegu można wsiąść i bez problemu odpalić. Silnik pracuje wzorowo. Testowałem jazdę przez 2 dni na Pb, i wtedy nie było żadnych problemów nawet przy -16*C. Odpalał idealnie, chodził równo. Wracając z pracy wydawało mi się, że jest już wszystko ok, to włączyłem LPG, i co się okazało następnego dnia rano? Nie działa, trzeba było znowu odłączyć akumulator na 20min, i podłączyć po czym chodził idealnie. O ile w domu, w garażu to nie problem odłączyć akumulator, to na parkingu w pracy nie będę się co dzień gimnastykował z odłączaniem akumulatora. Co możecie mi poradzić? Gdzie szukać? Jest ktoś z okolic Rzeszowa, kto by się podjął naprawy? Pozdrawiam serdecznie. Rozwiązanie problemu!!! : Dla osób, które trafią na ten temat ponieważ mają podobne objawy podaję rozwiązanie. Udałem się go gazownika w celu ustawienia map wtrysków LPG i auto działa wzorowo. Specjalne podziękowania dla użytkownika: colak"
  3. Przepustnica była wyczyszczona dokładnie. Z resztą problem jest tylko przy starcie więc uszkodzona przepustnica? Po 1minucie jazdy stojąc na skrzyżowaniu, bez wciskania gazu auto zachowuje się wzorowo, więc przepustnica działa raczej prawidłowo. Kompresji nie sprawdzałem, wydaje mi się, że auto ma dużo mocy a bynajmniej nie spadła od momentu zakupu. Jedyne co zadziwia to fakt, że kiedyś po ładowaniu prostownikiem jakąś 1h przed rozruchem problemu nie było. Akumulator nie powinien być problemem ten model to klasa premium, ładowanie alternatora też poprawne. edit: Zgłasza się na ochotnika dobry mechanik z Rzeszowa lub okolicy? oddam w dobre (doświadczone) ręce do naprawy tej usterki. edit2: Przed chwilą znalazłem taki trójnik (tj. zaznaczone na czerwono) i rzuciło mi się w oczy odejście, które jest podłączone do atmosfery Raczej tak nikt nie projektuje niczego aby wisiało luzem. Czego u mnie brakuje? Gdzie to ma być podłączone? Jeden z wężyków biegnie do elementu zaznaczonego na zielono (patrz. poniżej)
  4. :/ to też było próbowane. Odłączałem nawet wąż zasilający od wtrysków LPG i zaślepiałem. Dwóch mechaników nie poradziło sobie z diagnozą tego problemu ;/ nie mam pojęcia gdzie szukać.
  5. Czytałem o tej klapie gaszącej bo nie znam się na tym i właśnie wywnioskowałem, że to tylko w silnikach diesla. A o przepływce zapomniałem wspomnieć, że tak już próbowałem robić. Nie przynosi to żadnego rezultatu. Proszę o pomoc, bo już nerwicy przez to dostaję
  6. Chyba jednak nie mam zielonego pojęcia o silnikach bo pierwsze słyszę to określenie.. Jak przeprowadzić taką diagnozę? Macie dostęp do materiałów na ten temat?
  7. Witam, Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 1.8T+lpg 2001r. Niestety od jakiegoś czasu ~2-3msc wstecz pojawił się problem ze startem. Po odpaleniu, włączam światła, wrzucam wsteczny, ledwno co ruszam i nagle zaczyna pracować na 3 a nawet na 2 cylindrach i po ~5 sekundach gaśnie. Odpalam i znowu to samo. Pomaga odpalenie i odczekanie ~20-30sekund na luzie, bez gazowania itp. Dodam, że jeżeli idę rano do garażu, odpalam i czekam ~20sekund bez dotykania gazu, po prostu pozostawiając go samego sobie, pracuje pracuje i po upływie tych kilkunastu, kilkudziesięciu sekund można normalnie wyjechać z garażu i ruszyć w trasę. Nagrzany samochód można gasić, odpalać i ruszać od razu bez żadnych problemów. Po ~8h stania na parkingu w pracy już zaczyna się ten problem. Wymienione zostały: - cewki BERU - świece NGK - akumulator BOSCH 60Ah - alternator (oryg. używany) - termostat A podejrzewany czujnik temp wody, został raz odłączony przed odpaleniem ale nie pomogło. Proszę o sugestię w jaki sposób pozbyć się tego przykrego problemu, ewentualnie polecić kogoś w okolicach Rzeszowa kto sobie z tym poradzi. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...