
Cebulaa1
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Cebulaa1

Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Ok. Wrocławia
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
178 wyświetleń profilu
-
Witam. Mam problem, mianowicie, zakupiłem audi a4 b6 które z tego co mi wiadomo posiadało kiedyś NAVIGACJE (zanim przejechało przez Polsko-Niemiecką granice ) Na komputerze wyświetlają mi się błedy: gr. 56 : 01300 - Control Module for Navigation with CD-Rom (J401) 49-00 - No Communications 00858 - Connection; Radio ZF Output to Antenna Amplifier 36-10 - Open Circuit - Intermittent i gr 16 : 01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - Poprzedni właściciel przekazał mi, że kiedyś rozkodował VIN i tam też widniała notka o Navi. VIN:WAUZZZ8E52A062957 (może ktoś ma możliwość rozkodować ) Moje pytanie brzmi, jak sprawdzić czy są jakieś urządzenia od NAVI - gps , jakiś moduł itp. nie do końca wiem czego i gdzie szukać, a chętnie bym z powrotem zamontował jeżeli jest taka możliwość.
-
Kodowałem http://a4-klub.pl/index.php?/topic/3403-kodowanie-sterownikow-w-audi-a4-b5-1995-2001/ale chyba nie o to chodziło. Mam problem po zmianie licznika z temp oleju , wskaźnikiem paliwa i rezerwą na fis. Mianowicie 1. temp oleju po jakiejś chwili przeskakuje na 180 stopni C. 2. Wskaźnik poziomu paliwa spada poniżej zera a paliwo nadal jest. 3. Rezerwa na FIS zaświeca się na 1 min tylko po przekręceniu zapłonu potem gaśnie i zaświeca się przy kolejnym odpalaniu. 4. Rezerwa na FIS zaświeca się jak paliwa na wskaźniku jest sporo poniżej zera. Na poprzednim liczniku zaświecało się na pierwszej czerwonej lini i świeciło cały czas. Da się to jakoś przekodować, albo naprawić? Ma ktoś jakąś instrukcję?
-
Problem był z dostępem do laptopa ze sprawną bateria. Po przekodowaniu itp. problem nadal występuje, błędów licznika nie było żadnych.
-
Posiadam kabel, jednak problem mam z laptopem ze sprawna baterią.
-
Może coś źle odczytuję. Ale taki numerek u mnie widnieje. EDIT: Fakt na górnej naklejce ( na starym liczniku) znalazłem 8D0 919 i jeszcze kilka przeróżnych oznaczeń.
-
Tak licznik VDO o oznaczeniu 8D0 190 A. Aktualnie nie mam dostępu do vagcom'a, ale w przyszłym tygodniu będę miał. Jak przeprowadzić test zegarów i przekodować licznik? Dodam że poprzedni działał dobrze zatrzymywał się w okolicy 100 stopni.
-
Witam. Zakupiłem używany licznik do mojej A4 z działającym fisem. Wszystko działa dobrze (temp zew, spalanie itp.) , jednak kiedy temp oleju osiągnie ok 90-100 stopni C, wskaźnik przeskakuje ponad 180 stopni. Tak jakby miał jakieś zwarcie. Czy może to być wina nieprzekodowania go na 1.8T? Nie wiem z jakim silnikiem wcześniej współpracował :c Druga sprawa to poziom paliwa. Po zatankowaniu ok 10 litrów wskaźnik ruszył się delikatnie ponad rezerwę. Kiedy wyjeździłem to wskaźnik był 1mm poniżej zera a paliwo było nadal. Oczywiście rezerwa świeciła ale auto nadal jechało. Czy to też może być wina nieprzekodowania licznika? Pozdrawiam.
-
A jak je przekodować? Właśnie to jest przedlift i ma zrobioną kontrolkę świateł mijania. Oznaczenie niby takie same ale nie wiem jak to jest w praktyce.
-
Witam. Mój FIS poddał się całkowicie, wyświetla aktualnie tylko 2 linie. Znalazłem w okolicy licznik sprawny ( przepalone 2 linie ), od silnika 2.6. Pytanie czy z 2.6 będzie pasował do mojego 1.8 Turbo?
-
Dzięki wielkie za info Śmiało mogę wymieniać licznik bez programowania immo
-
Same kreski.
-
Sprawa z tym "znawcą" już załatwiona. Audi z roku 1997 dokładniej 16 lipca Nie wiem gdzie mam immo
-
Witam. W moim audi zepsuł się pełny FIS, dałem do naprawy i koleś zj***ł mi kompletnie, przepalił taśmę łączącą . Teraz moje pytanie, wymiana licznika i programowanie immo czy naprawa licznika w jakimś zakładzie? Słyszałem, że po takiej naprawie nie trzyma się to dość długo, jak to jest naprawde?
-
Czyli zostaje mi wymiana sondy na nową? Są może jakieś jeszcze prawdopodobne przyczyny niedziałającej sondy? Sonda jest potrzebna? Jakby to wyglądało bez niej?
-
Witam. Mam problem, kupiłem Audi a4 b5. Gaz w aucie jest od 2010 roku. Ostatnio zauważyłem błąd sondy lambda( za słaby sygnał , i przerwany obwód grzania). Wymieniłem sondę na zamiennik Magneti Marelli, sam połączyłem wszystko przez konektorki, usunąłem błędy, pojeździłem tydzień, sprawdziłem błędy i nadal są takie same. Mam instalacje stag 300 i do kabla sygnałowego sondy (za wtyczką) jest przylutowany fioletowy kabel, który idzie do sterownika. Czy przylutowany kabel może powodować złe odczyty? Jakie mogą być inne powody takich błędów?