Skocz do zawartości

Wajt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wajt

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Wajt

0

Reputacja

  1. Na kompa pojedzie, ale pewnie w tygodniu, albo nawet dopiero w następną sobote, a przez ten czas coś chciałbym pogrzebać. Zapomniałem wspomnieć o dość ważnej kwestii, że wszystko było dobrze dopóki auta nie odstawiłem do mechanika na wymiane lewego błotnika. Możliwe, że to on coś odłączył przy wymianie i zapomniał podłączyć albo coś w tym stylu ? To samo z LPG, które przed wizytą u mechanika było całkowicie sprawne, a kiedy wrócił po wymianie, układ gazowy nawet nie daje znaku życia...
  2. Witam, Zwracam się do was o pomoc z problemem jak w temacie, a konkretniej: silnik odpala idealnie bez problemu, natomiast na niskich obrotach tj. do ok. 2500rpm nierówno pracuje, moc potrafi spaść praktycznie do zera, pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że silnik pracuje na dwóch cylindrach. Natomiast cisnąc gaz, kiedy wkręci się powyżej 2500rpm w jednym momencie dostaje strzała i wszystko chodzi jak należy (na każdym biegu to samo), i utrzymując obroty powyżej tej wartości wszystko jest ok. Czasem słyszalne są niewielkie strzały tak jakby nie spalał mieszanki w cylindrach , a dopiero w wydechu (tylko wtedy gdy pracuje źle). Dodam, że praktycznie zawsze bezpośrednio po odpaleniu silnik pracuje dobrze, problem pojawia się dopiero po chwili, i nie ma na to żadnej reguły, czasem "naprawi sie" sam i sam z siebie znów zacznie się czkać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...