Skocz do zawartości

luend

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luend

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia luend

0

Reputacja

  1. luend

    Jaki olej do 1.8T?

    ok i git tyle chciałem wiedzieć dzięki czyli olać allegro
  2. luend

    Jaki olej do 1.8T?

    Witam. Szykuję się do wymiany oliwy w swoim 1.8t i po przeczytaniu tego tematu mam kilka pytań. Zrobiłem 8tyś na tym co jest, poprzedni właściciel twierdził że zalał 10w40 i mam kartkę z zagranicy jeszcze że też taki był zalany wcześniej ja bym chciał zmienić na LM albo Motul 5w40 nie będzie problemu ? robić płukankę ? powiem tylko że auto przez te 8tyś wzięło jakieś pół litra oleju. A i jeszcze jedno LM pewnie w sklepie nie dostanę a ten na allegro warto zamawiać ? Ceny w granicach 150 za lm za motul dychę mniej ..
  3. chodzić na pewno chodzi bo inaczej by nie odpalił wcale przecież, chyba że przerywa hmm odkręcę jutro dekiel i sprawdzę jak się zachowuje z tym ciśnieniem to dobry pomysł, muszę podjechać do mechanika wpadłem wczoraj na pomysł aby do tankować paliwa chociaż miałem z pół zbiornika i co się okazało problem z paleniem ustąpił ale pływak mi zwariował świeci się kontrolka paliwa a wskaźnik w ogóle się nie porusza, pb nie dolałem do pełna ale musi i tak za wysoko go podniosło albo nie wiem co..miałem takie wrażenie że i tak coś on okłamuje. Cóż teraz i tak trzeba rozbierać może przy okazji wymienię filtr paliwa.
  4. tak zrobię tylko takie pytanko wkład zamiennik nie wyje ? bo gdzieś czytałem że te zamienniki bywają głośne w porównaniu do oryginału Witam sorry że odkopuję temat, ale ma pewien problem po wymianie pompki. Na początku wszystko chodziło elegancko ale z czasem jak samochód postoi tak dajmy na przykład dzień to bardzo ciężko pali, mam takie wrażenie jak by się zapowietrzał, jak już zapali i zgaszę to za drugim razem pali na dotyk. Wyczytałem w "sam naprawiam" że po wymianie pompki lub filtra układ się sam odpowietrza więc nic nie robiłem w tym temacie ale problem powtarza się coraz częściej. Mogli byście podać jakieś sugestie gdzie może być problem ? W sobotę zamierzam jeszcze raz rozebrać pompkę..
  5. napięcie dochodzi, zmierzyłem miernikiem pokazuje 2 coś z groszami..o ile dobrze zmierzyłem jutro podzwonię po szrotach za kompletną pompą ale zaraz nie powinno być 12V ? a niee w porządku musiałem wsiąść kogoś do pomocy..na początku wskakuje na 12 potem spada do 2 a na rozruszniku coś koło 8-9 wiec ok zostaje pompa
  6. Witam wszystkich audi mam od około pół roku, dzisiaj jak wróciłem z pracy próbowałem odpalić i od razu gasł, samochód rozgrzany ok 60 stopni odpala i od razu gaśnie. Odpaliłem awaryjnie na gazie i chodzi a na pb od razu gaśnie. Moja pierwsza myśl pompa paliwowa, sprawdziłem bezpiecznik ok, tam gdzieś jest jeszcze przekaźnik od pompy ale to by się chyba jakiś błąd wyświetlił na kompie no nie ? Odkręciłem dekiel od pompy i nic tam nie słyszę żeby chodziło na zapłonie. Myślę aby wymienić całość, co myślicie o takim czymś z allegro: http://allegro.pl/pompka-pompa-paliwa-audi-a4-b6-b7-bfb-1-8t-plywak-i5738075522.html albo sam wkład: http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a4-b6-1-8t-163-164km-2002-2008r-i5858896514.html bo na nową to się nie będę porywał z tego co wyczytałem to w aso astronomiczna kwota.. Dodam jeszcze tylko że od kilku dni słyszałem takie dziwne piszczenie w kabinie, nie cały czas tylko pojawiało się i znikało, myślałem że jakieś łożysko albo rolka ale nawet na postoju było słychać i tak bardziej z tyło samochodu a nie silniku, brajdak mi mówił że to może być sprzęgło ale to widać raczej pompka była. Sprawdził bym ją na krótko dla pewności ale nie do końca wiem jak to zrobić i nigdzie nie mogę tego znaleźć tak że jak by ktoś coś miał do powiedzenia w tym temacie to był bym wdzięczny. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...