Skocz do zawartości

lukasz010588

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O lukasz010588

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    DLB

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. powiedzieli ze w pierwszej kolejnosci wyjeba** by turbo i wsadzili nowe bo 80% przypadków to turbo ale turbo mierzyłem i wszystkie pomiary są jak powinny być chyba ze komputer sie myli, a badanie komputerowe polegało na tym ze facet wsiadł z tylu z komputerem ja go woziłem a on robił pomiary takze to uwazam za dokładne pomiary bo wiedział co jest na rzeczy ale zadnych błedów nie wykryło
  2. wtryski były wyciągane czyszczone wymieniane jakies tam uszczeli na nich i regulowane kąty wtrysku czy jakos tak :/ a dzisiaj byłem w niemieckim serwisie Audi i facet mi bez patrzenia powiedział ze nie ma problemu oni to zrobia ale rachunek wyniesie od 1000 euro wzwyż a nie warto w te auto wkładac takich pieniedzy
  3. na 1,2 tak tego nie czuć bo ale 3,4,5 to masakra czasami, autem z tymi objawami jezdze juz około 40 tys km i nic sie nie dzieje ale jest to irytujące, nie mam żadnego chipu zeby wgrywać oryginalna mape, przepływomierz czyściłem, egr tak samo i dalej jest tak samo
  4. Witam wszystkich. jestem nowy na forum i mam nadzieje ze w dobrym miejscu pisze temacik. Mianowicie przejdźmy do rzeczy mam Audi A4 b5 2000r, 1.9 tdi 115 km (czyli AJM). rano po odpaleniu w chłodniejsze dni autem chwile trzesię tak jakby chodził na 3 gary i po 3,4 sekundach juz chodzi normalnie, a co do przyśpieszania to przy delikatnym rozpedzaniu nic sie nie dzieje tylko jak pojdzie gaz w podłogę to szaczyna szarpać ale przyśpiesza, pierwsze założenia ze to pompowtyski ale po dokładnej diagnozie komputerowej zostały wykluczone a juz zaczyna mnie to irytowac prosze pomóżcie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...