Skocz do zawartości

Więcek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Więcek

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Więcek

0

Reputacja

  1. Witam. Moja audiczka pilnie potrzebuje nowej tarczy sprzęgła i nowego docisku. Jest to 1.8t quattro z '96. Tylko pojawia się pytanie: jakie sprzęgło zastosować aby zniosło większą moc ? W najbliższym czasie i tak planuje pomodzić silnik więc potrzebuje coś wytrzymalszego. Dwumas mam w porządku więc kwestia tarczy i docisku. Testował ktoś coś? Co warto założyć? I nie, nie chce zestawów za 3000pln
  2. Więcek

    Nie działa klima

    Siema. Mam problem z klimą, mianowicie to po 1 jest tak, że klima sie załącza (widać obciążenie idące na silnik), jest nabita i szczelna. po 2 nawiew strasznie słabo dmucha, wyjmowałem filtr kabinowy i nic to nie zmieniało. Czy wina tkwi w panelu, że nie chłodzi czy odnośnie słabej siły to wina wiatraka? na kompie pokazało błąd jakiegoś czujnika temperatury POMOCY
  3. Chłopaki a co możecie powiedzieć o kartkach z usa wersji ? Będzie to pasowalo p&p?
  4. Panowie macie jakieś rady odnośnie naprawy składanych lusterek? Planuje sie za to zabrać i nie wiem czego sie spodziewać
  5. Więcek

    Turbo quattro

    Dokładnie tak, Buks malował i polecam go każdemu, robota za***ista !
  6. Więcek

    Turbo quattro

    Dlatego w tym sezonie będzie szersze koło i inny kolor Już ogarnięte A masz może do tego jakiś link? Bo szukałem i nie mogłem znaleźć
  7. Więcek

    Turbo quattro

    Chciałem ale cos nie trybilo pierwszy raz na forum pisałem
  8. Więcek

    Turbo quattro

    Siemanko! Chciałem się z wami podzielić moją b5 i krótką historią o niej Auto zakupiłem w kwietniu 2015 przez przypadek. Nie była jeszcze oficjalnie na sprzedaż, a ja szukałem zupełnie innej marki Ładna, zdrowa baza a4 b5, pod maską AEB zagazowane od 3 lat na sekwencji STAG 300, ciemne szyby, zwykły przedlift... Tak właśnie wyglądała w dniu kupna. Coś więcej o niej: Rok produkcji: 1996 (na wszystkich szybach '95, pierwsza rejestracja kwiecień '96) Silnik: 1.8T AEB napędzany przez stare dobre quattro bez żadnej elektroniki Z wyposażenia to raczej nie ma szału: 4 szyby w prądzie, klimatronik, centralny, el. lusterka (kiedyś były składane, niestety ta opcja nie działa), w środku zwykłe, zajechane szmaty i podłokietnik, kiera s4 i zegar boosta w jednej z kratek nawiewu Tłumik końcowy RM MOTORS, brak kata(została tylko obudowa), heble przód prawdobodobnie od a6c5 V6 (312mm), gwint z przodu no name, ciemne szyby (wszystkie oprócz przedniej) i jest to prawdopodobnie forumowy wóz, sądząc po naklejce I tak jeżdżąc tym dłuższy czas postanowiłem się za nią zabrać. Z początku ogarnięcie tego co najważniejsze typu cieknący zacisk z tyłu itp postanowiłem ruszyć gwinty z przodu, co okazało się nie łatwą sprawą... Na szczęście udało się i wleciał felunek od w220 AMG 18" 8.5j Idąc dalej zachciało mi się trochę głośniejszej pracy silnika, więc wszystko co było możliwe zostało wycięte i tak teraz jest obudowa kata, i przelotowy końcowy(niestety na oryginalnej średnicy rury) ale daje to dość fajny dźwięk Z takich nowszych modów to wleciały lampy na przód polift i gril od s4 Wrzuciłem jakieś radyjko clariona, wzmacniacz blaupunkta i głośnik GMS w zamkniętej skrzyni, żeby coś grało W chwili obecnej malują się dla mnie identyczne felgi jakie były w zeszłym sezonie, z tym że w męskich szerokościach 4x9.5j Na zdjęciu już w podkładzie Co do planów na najbliższy sezon to jest ich mnóstwo, ciekawe ile się uda -Na pewno musi wlecieć gwint na tył, ale pewnie wyjdzie tak, że będzie to TaTesco x4 bo nie mogę znaleźć samego tyłu -w najbliższych tygodniach wpadną oponki 4x215/35/18 -koniecznie dystans, bo koło sie nie mieści i trze o co popadnie, planowane na przód 15mm, na tył 20-25mm -musowo kubły ori audi jasna bądź czarna skóra -koniecznie ciemny sufit i słupki(i tak już wisi więc trzeba to wyjąć) -xenon i ściemnienie lamp z przodu -planuje poliftowy zderzak na przód ze spryskami, gdyż obecny dzięki poprzedniemu właścicielowi ledwo się trzyma(bliskie spotkanie z rowem) -na koniec zostaje grzebanie silnika, FMIC, wtryski, turbo, tip, porządny wydech itp itd Mam nadzieje, że wszystko napisałem ok, w końcu to mój pierwszy temat na forum Czekam na opinie, rady i inne cenne komentarze Pozdro, Więcek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...