DamnUsir
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DamnUsir
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Lubin
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
165 wyświetleń profilu
Osiągnięcia DamnUsir
0
Reputacja
-
Dzięki za info. Na weekend będę miał trochę czasu to podziałam.
-
Autko posiadam już 2 lata i nawet się przyzwyczaiłem, ale chodzi głównie o moja dziewoję. Niedawno zdała prawko i trochę ją nosi po drodze dlatego się pytam czy można jakoś to ewentualnie wyregulować. A i na pewno będzie bezpieczniej jak będę chciał szybciej jechać.
-
Kierownica zawsze chodzi lekko na postoju i jak jeżdżę wolno. Przy niższych prędkościach ze wspomaganiem nie ma problemu tylko przy wyższych robi się zbyt czułe na ruchy kierownicy. Z pompą wszystko w porządku, nic nie cieknie ani nie hałasuje.
-
Witam, problem polega na tym, że im szybciej jadę to wspomaganie robi się coraz bardziej czułe. Przy prędkościach ponad 100km/h dosłownie muszę przestawiać kierownicę o milimetry, żeby jechać prosto. Przedtem miałem Golfa IV w tym samym silniku i wspomaganie robiło się mniej precyzyjne im szybciej się jechało i nie było problemów z utrzymaniem toru jazdy nawet przy 140km/h. Olej we wspomaganiu wymieniałem w zeszłym roku, na przeglądzie zbieżność była ok, na drążkach i wahaczach zero luzu. Dlatego pytanie do Was czy ktoś już się spotkał z takim problem i czy da radę coś z tym zrobić? A może jest to całkiem normalne i nie powinienem się tym przejmować? Pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość.
-
Witam, problem polega na tym, że im szybciej jadę to wspomaganie robi się coraz bardziej czułe. Przy prędkościach ponad 100km/h dosłownie muszę przestawiać kierownicę o milimetry, żeby jechać prosto. Przedtem miałem Golfa IV w tym samym silniku i wspomaganie robiło się mniej precyzyjne im szybciej się jechało i nie było problemów z utrzymaniem toru jazdy nawet przy 140km/h. Olej we wspomaganiu wymieniałem w zeszłym roku, na przeglądzie zbieżność była ok, na drążkach i wahaczach zero luzu. Dlatego pytanie do Was czy ktoś już się spotkał z takim problem i czy da radę coś z tym zrobić? A może jest to całkiem normalne i nie powinienem się tym przejmować? Pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość.