Skocz do zawartości

piotrek19855

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O piotrek19855

Informacje

  • Imię
    piotr
  • Miasto
    lincoln

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Dzieki kolego a wiesz może jakie są siły dokręcania wału korbowego i stóp korbowodu ? z góry dzieki za pomoc
  2. Witam wszystkich szykuje sie do remontu silnika 1.8t avg b6 . ponieważ juz odmawia posłuszeństwa i postanowiłem samemu zrobic remont silnika juz prawie wszystkie graty mam kupione . Potrzebował bym siły dokrecania głowicy i i korbowodów tłoków i wału korbowego . Z góry dziekuje za pomoc
  3. zostało wszystko sprawdzone przepływka była podmieniona od innego auta i nic nie pomogło juz konczą mi sie pomysły ? Został zmieniony układ paliwowy od nowszego troszku i nic nie pomogła . Najgorsze że to sie stało z dnia na dzień . Z cisnieniem na cylindrach to nie wiem jak teraz jest jakies 6 miesiecy temu było sprawdzane , czy to by mogła być przyczyna nie odpalania po dłuższym postoju np nocy ? Bo potem juz pali od ręki
  4. Witam wszystkich . Pisze pierwszy raz na forum . Mam problem rano silnik odpala na 2 sekundy i gasnie po jakis paru razach odpali ale jak by nie palił na 3 czy dwa gary telepie go po minucie zaczyna chodzić normalnie . Raz na kiedys pojawia sie bład 16804 system katalizatora poniżej programu wydajności . Nie wiem juz co może być przyczyną ? Wymieniłem swiece na platynowe NGK cewki ,czujnik halla , wału korbowego, pompe wtórnego powietrza ,wtryski ,pompę paliwa , filtr paliwa, zawór kombinowany Erg, odma sprawdzona , sondy lambdy dwie . Pomocy bo juz nie wiem co to może być .Czy to może byc zapchany katalizator ? jak go sprawdzić dodam że stało mi sie to po tym jak mi cewka padła i jechałem tak jakos 15km i dwa dni pozniej takie coś .Dzieje sie takie cos jak postoji pare godzin . Dziekuje z góry za pomoc Dodam ze czujnik temperatury wody cztero pinowy wymieniony ,czujnik temperatury powietrza zasysanego na przepustnicy sprawny bo podmienilem na inny . Zauwazylem ostatnio ze jak w nocy pada lub jest duza wilgoc to normalnie odpali za pierwszym razem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...