-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O margor94

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Tarnów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHU
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Hej, No właśnie ponoć lewa i prawa nie są identyczne. W modelach z silnikami V6 owszem, stosowano takie same. Szkoda mi wydawać 600zł na poduszkę, która później okaże się nie pasować bo ma oznaczenie AR zamiast M i nie będę mógł jej zwrócić.
-
margor94 obserwuje zawartość Poduszki silnika 1.9 TDI AHU
-
Witam, Jakiś czas temu wymieniałem poduszki silnika do mojego B5 1.9 tdi 97r. (AHU) na Lemfordera. Przez ten okres nabawiłem się objawów podobnych do choroby Parkinsona. Postanowiłem zakupić oryginalne poduchy z ASO (produkowane chyba przez firmę AVON), jednak jedna z nich jest już aktualnie nieprodukowana. Wg. etki oznaczenia poduszek wykorzystywanych w tym modelu i silniku to: - 8D0 199 382 M - Prawa - 8D0 199 379 J - Lewa Problem pojawia się z prawą gdyż jak pisałem jest nieprodukowana. Na allegro istnieje kilka ofert z podobnymi poduszkami jednak różnią się one ostatnimi literami tzn.: - 8D0 199 382 AR - Prawa - 8D0 199 379 AQ - Lewa Pytanie teraz do was. Czy takie poduszki podejdą do mojego samochodu? Podobno były one produkowane dla modeli po liftowych. W razie czego zostawiam tutaj VIN mojego samochodu: WAUZZZ8DZVA179473 Pozdrawiam, Mariusz
-
Witam. Chciałbym się jeszcze zapytac o jedną sprawę. Chciałbym założyc sprężyny obniżające do Audi po -30mm na przód i tył. Czy po obniżeniu zmieszczę np. tę felgę 8J ?? Czy nie będzie problemu? Pozdrawiam.
-
Witam. Mam w zamiarze zmienić buciki do swojej A4 B5. Posiadam teraz felgi od A6 C5 6jx15 ET45. Chciałbym wsadzić felgi o oznaczeniu 8D0601025R. Są ta felgi 7,5JX17 ET43. Pytanie dotyczy czy te felgi będą pasować i czy nie będą o coś wadzić tzn. zacisk hamulcowy albo elementy zawieszenia. Jeśli nie to jaki rozmiar opony do silnika 1.9 90KM. Czy 205/50 będą odpowiednie? Pozdrawiam.
-
Czyli wystarczy wymienić sterownik Airbag który obsługuje tylko poduszkę kierowcy i pasażera? Czy nie będzie problemu z wtyczką ? Zgodnie z Etką, posiadam sterownik rozpoczynający się na 8D0XXXX więc muszę pewnie kupić ten rozpoczynający się na 8A0XXXX. http://etka.cc/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A4Q/year/1997/drive_standart/157/hg_ug/959/subcategory/959030/part_id/272907/lang/e
-
Witam. Postanowiłem wymienić siedzenia w swojej B5 na skórzane. Oryginalnie posiadam materiałowe fotele z bocznym airbagiem. Te siedzenia skórzane które zakupiłem ich nie posiadają. I tutaj moje pytanie, czy jeżeli odepnę kostkę od bocznych poduszek to wywali mi błąd? Jeśli tak to jak tego uniknąć? Słyszałem coś o rezystorach 2,2Ohm wpinanych w kostkę, aby sterownik "widział" poduszkę. Czy ktoś już robił takie coś? Może są jakieś adaptery? Wkładanie poduszek bocznych do skórzanych siedzeń nie wchodzi w grę. Pozdrawiam.
-
Witam. Doczekałem się wymiany przedniego zacisku hamulcowego (ktoś urwał odpowietrznik i zaślepił śrubą M8, dlatego postanowiłem kupić nowy). Przy odkręconym kole zauważyłem, że jakiś kabel wisi bezładnie. Niżej wstawiam linki do zdjęć. Nie mam pojęcia co to takiego. Czy to jakiś czujnik od klocków (chociaż zawsze gdy kupowałem nowe klocki nie było żadnych kabelków z nich wyprowadzonych), czy może czujnik od ABS-u? Jeśli ktokolwiek by wiedział proszę o odpowiedź. Pozdrawiam. https://zapodaj.net/3288f37fd7751.jpg.html https://zapodaj.net/507b33cf2035b.jpg.html
-
Ok dzięki koledzy
-
Czyli inny jest klocek do zacisku aluminiowego, a inny do żeliwnego?
-
Witam. Nadeszła pora wymiany klocków hamulcowych na osi tylnej w A4 B5 '97r. Zadzwoniłem do sklepu motoryzacyjnego w celu zakupu ale sprzedawca powiedział że są różne typy. Pytanie moje brzmi które to są (podobno różnią się wymiarami). Czy są jakieś metody sprawdzenia tego bez odkręcania zacisku itd. Posiadam zacisk aluminiowy. Wersja z ABS. Proszę o odpowiedź
-
Na początku podpiąłem dwa węże ogrodowe (fi=19-20) do nagrzewnicy i puściłem wodę z sieci do tego z prawej strony. Później odwróciłem strony. W tym czasie wyleciała większość szlamu. Polecam zaciskanie węża z wodą aby wymusić większe ciśnienie. Po tej czynności gdy ciecz przypominała bardziej wodę przygotowałem sobie roztwór 250 ml środka oraz 5l wody destylowanej i wlałem tą mieszankę przez węża z prawej strony (gdy będziesz to robił pamiętaj aby dwa węże były uniesione i ten rotwór trochę podgrzej przed wlaniem - jakieś 40 stopni). Posiedziało to tam jakieś 5 - 10 minut, wylałem zawartość (opuściłem lewy wąż) i znowu przepłukałem wodą z sieci. Gdy z wylotu nagrzewnicy będzie lecieć klarowna ciecz zepnij wszystko do kupy i zalej ubytki płynem chłodniczym do naczynka wyrównawczego. Rozgrzej auto do 90 stopni i zobacz czy masz tyle samo płynu (ew. dolej). To cała czynność jaką wykonałem. Pozdrawiam Dodam, że nie musiałem odpowietrzać układu, wszystko grzeje i trzyma się temperatura płynu
-
Owszem. Podpiąłem Vag-a pod Audi i zrobiłem adaptacje, lecz podczas tego procesu nie słyszałem charakterystycznego terkotania tylko normalne ruchy klapek. Witam ponownie. Po dogłębnym sprawdzeniu wszystkich silniczków itd. terkotanie owo było spowodowane urwanym plastikiem który się gdzieś tam zakamuflował. Ale mój problem ustał. Powodem okazała się jednak nagrzewnica, także przepraszam, że wprowadziłem w błąd. Gorące węże odprowadzające i doprowadzające ciecz nie są wcale oznaką sprawnej nagrzewnicy. Dopiero całkowita lewatywa nagrzewnicy pomogła (płynem do czyszczenia chłodnic i wodą destylowaną). Syf jaki wypływał był niemiłosierny (myślałem, że się utopie w tym szlamie). Także dzięki za odpowiedzi i przypominam, że cały mankament może leżeć po stronie nagrzewnicy (chociaż wydaje się ona sprawna). Temat do zamknięcia.
-
Jutro z rana biorę się do sprawdzenia i dam znać co jest nie tak Pozdrawiam kolego
-
Witam. Szukałem na tym forum wskazówek dotyczących mojego problemu w Audi A4 B5 97r. (wersja z klimatronikiem) Niestety poszukiwania skończyły się fiaskiem. Otóż mój problem dotyczy ogrzewania w autku. Nagrzewnica sprawna nie zatkana, nie zasyfiona, odpowietrzona (gdy zdjąłem trochę wąż od doprowadzenia i odprowadzenia cieczy do nagrzewnicy zostałem srogo ochlapany przez odpowietrznik). Układ chłodzenia przepłukany i zalany nowym płynem. Termostat sprawny, żadnym błędów klimatronika. Zdemontowałem schowek i przedni panel aby sprawdzić wizualnie czy wszystko jest ok. I faktycznie jest (mechanik mówił, że może to być zacięta klapka od zimno/ciepło - więc raczej odpada). Mimo to ogrzewanie jest bardzo słabe wręcz niewyczuwalne lub całkowicie go nie ma. Jest to denerwujące ze względu na niskie temperatury na dworze. Tak więc moje pytanie brzmi: Czy jest jeszcze coś co należy sprawdzić, wymienić. Dodam, że podczas przełączenia na tryb AUTO i przy maksymalnym nadmuchu na HI coś tak jakby terkotało z kratek nawiewu. Jeśli nic nie pomoże to chyba kupie farelkę na 12V :/.
-
Witam. Montowanie głośników na tylną półkę to strata pieniędzy. Lepiej zrobić dobrą scenę muzyczną z przodu, a tylne głośniki wyciszyć albo w ogóle wypiąć. Przeglądając różne fora natknąłem się na artykuł Bartosza Nazara na temat car-audio. Tutaj link: http://www.car-audio.waw.pl/PolskiCarAudioFAQ.pdf. Przeczytaj sobie dokładnie punkt 5.5 "Instalacja w tylnej półce" i sam wyciągnij wnioski czy jest sens ;-) Pozdrawiam.