Skocz do zawartości

Bond1987

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bond1987

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Swarzędz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Opony były nowe, żadnych luzów. A generalnie temat już zamknięty bo zbieżność została ustawiona na starym przyrządzie tzw. latarki i tabliczki. Jedyne co było zrobione przed zbieżnością to poluzowane wszystkie wahacze i skręcone na nowo. Ponoć zdarza się, że jeden z wahaczy czasem pręży i są takie objawy. Pozdrawiam
  2. Witam, Mam dość poważny problem. Wymieniłem w swoim Audi A4 B5 Avant, 1.8t, 1996 praktycznie całe zawieszenie: - przód: amortyzatory, wszystkie wahacze, końcówki drążków, łączniki, generalnie poza drążkami - tył amortyzatory Problem jest z ustawieniem zbieżności. Mianowicie na wydrukach wychodzi, że samochód jest ustawiony (sprawdzone w dwóch innych warsztatach) a po puszczeniu kierownicy samochód samoistnie skręca w prawo. Nikt nie wie co jest tego przyczyną. Może miał ktoś taki przypadek. Generalnie opony nie piszczą na ostrych zakrętach, rondach. Wyprzedzając pytania zmieniłem koła z letnich na zimowe. Nowe letnie opony, felgi wyważone i proste. Proszę o pomoc bo normalnie rozkładam ręce:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...