Skocz do zawartości

mateusz165

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mateusz165

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Ząbkowice Śląskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. no słuchaj ja nie wiem, pisze tu bo nie za bardzo się znam na tych nowszych silnikach, tak mówił to tak pisze..
  2. nie ma problemu nagram wszystko i wrzucę ale dopiero wieczorem bo nie mam teraz przy sobie tego auta właśnie.. wiesz, mechanik mówił że ten olej różnił się właśnie tymi numerami i był przeznaczony do samochodu z silnikiem bez DPFu a ja DPF mam i ten olej się ściął, zrobiła się galareta i nawaliła pompa, wymienił ją i rzeczywiśce auto chodzi ale dym czasem jest niesamowity a czasem go wgl nie ma.. wcześniej tego nie było, korek po odkręceniu podskakiwał tylko tak wiesz od powietrza ale nie było tej pary widocznej..
  3. aaa jeszcze jedno, przed tą kontrolką była robiona wymiana oleju, prawdopodobnie pompa siadła i ten dym się pokazał bo był zalany zły olej, różnił się on tylko symbolem, jeden jest 505 a drugi 507 o ile się nie myle i po tym zaczęły się te problemy..
  4. wiesz też myślałem o tym ale mechanik pomierzył kompresje i wszystko jest w porządku.. to jest 16V dziwne tylko że to raz jest a raz tego nie ma, dym pojawia się przy mniejszych obrotach silnika w granicy 1200 - 1500 obrotów, wszystkie doloty do turbiny i intercoolera wyczyszczone.. a co myślisz o tej odmie? jest to możliwe żeby przez to był taki dym?
  5. Witam. mam problem, zapaliła mi się kontrolka oleju na czerwono, zatrzymałem zgasiłem auto po czym ponownie odpaliłem auto nie świeciła więc pojechałem dalej, po pewnym czasie mrygnęła znów i pojawiła się za mną chmura dymu, zgasiłem auto i odholowałem do warsztatu, mechanik stwierdził ze wysiadła pompa olejowa po czym wymienił ją i wszystko wróciło do normy, oprócz ogromnego dymu, samochód cały czas dymił i wypluwał na okolice końcówki wydechu olej no czyli na zderzak, po pewnym czasie przestało został jedynie dym, jest go najwięcej na wolnych obrotach i przy butowaniu ostatnio zauważyłem że gdy doda się gazu na wolnych obrotach w granice 1500 obrotów auto strasznie dymi, więcej gazu, przestaje ! mieszkam i pracuje w Niemczech ale postanowiłem zabrać auto do Polski do mechanika, przejechałem trase mniej więcej 800 km bez żadego problemu, niczego kompletnie nie ubywa, może troszeczkę oleju ale to raczej na taką trase normalne.. mechanik w Polsce popodłączał komputery, nie wykrywa żadnego błędu, kompletnie nic, wszystko w porządku mówił żebym nie szukał sobie problemu w Niemczech to samo ludzie rozkładają ręcę i nie wiedza o co chodzi po czym wróciłem spowrotem do Niemiec również bez problemu dym znikł ale po jeździe miejskiej wróciło wszystko od nowa.. dym wydobywa się także z korka wlewu oleju i bagnetu, wydaje mi się to na odme ale czy byłaby ona powodem takiego dymienia z rury wydechowej? Macie może jakieś pomysły bo ja już po prostu wariuje przy tym auce..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...