Skocz do zawartości

mlody000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mlody000

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia mlody000

0

Reputacja

  1. A kolego może masz pomysł z czego wynikają te zawahania w średnich temperaturach (okolice 10 stopni) przy odpalaniu? Widać to na pierwszym filmie. Dodam, że świece zmieniałem i bez zmian.
  2. Kolego ale podpinając rano VAGa czujnik pokazuje dobrą temperaturę, taką jaka jest faktycznie na zewnątrz, w ktorymś bloku pomiarowym sprawdzałem. Ostatnio przykładowo wskazywał 6 stopni i odpalił na obniżonych obrotach. Nie wyklucza to możliwości, że ten czujnik jest uszkodzony?
  3. Odświeżę. Gaz założyłem w autoryzowanym punkcie STAG'a na Alei Krakowskiej. Koszt bodajże 2600, sterownik STAG QBOX, wtryski Hana Gold (chyba), reduktor nie pamiętam nazwy (jakiś do 250 koni), wlew pod klapką, zbiornik w kole (coś około 60l), więcej moge napisać ale musiałbym poszukać w dokumentach. Wszystko działa jak należy, jeśli chodzi o estetykę to jest lepiej niż bym się spodziewał. Narazie zrobione około 9 tysięcy km, bez problemu.
  4. Siema wszystkim. Od pewnego czasu zauważyłem, że moja A4 dziwnie odpala. "Problemy" zaczęły się jak temperatura zaczęła być w okolicach 10 stopni i zimniej. W lato wszystko było ok. Od czasu do czasu, głównie jak temp jest w okolicach 10 stopni Audi odpala w ten sposób: Zdarzyło się ze 2 razy, że przy tym wahnięciu silnik zgasł. W momencie jak zaczęło się robić jeszcze zimniej zaczął odpalać w ten sposób: Odpala ładnie, ale ma dziwnie niskie obroty. Początkowo po odpaleniu czuć "muła", auto nie ma mocy przy ruszaniu i w okolicach 1000-1200 obrotów przy zmianie biegów. Po dosłownie 30 sekundach pracy auto chodzi normalnie. Oba filmy zostały nagrane po całonocnym postoju, silnik całkowicie zimny. Zdarzało się oczywiście, że silnik odpalił bez tego zawahania, jednak w takich temperaturach jak mamy teraz, po odpaleniu obroty są jak na 2 filmie. Sprawdzałem vagiem nie ma żadnych błędów. Czujnik temperatury cieczy pokazuje faktyczną temperaturę, taka jak jest na zewnątrz, więc to chyba nie w nim problem. Może ktoś się już spotkał z czymś takim? Aha... dodam, że auto ma założoną przeze mnie instalację LPG, przejechane na gazie jakieś 9000km. Wcześniej nie było żadnych problemów, jednak mam auto od maja tego roku, więc nie mam pojęcia jak zachowywało się przykładowo rok temu w podobnych temperaturach.
  5. Siema. Chciałbym się dowiedzieć, gdzie bez obaw można założyć gaz w stolicy albo okolice. Sposób montażu i regulacja równie ważna co jakość podzespołów, więc może kto zakładał i może polecić jakiegoś speca z w/w okolic? Z góry dzięki!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...