Skocz do zawartości

Radexxx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Radexxx

Informacje

  • Imię
    Radek
  • Miasto
    Wodzisław śl

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Radexxx

0

Reputacja

  1. Logi sam robiłem i startowałem od z pierwszego biegu więc stąd ta huśtawka obrotów. Sprawdzę to co zasugerowałeś, tylko dodam, że stało się to na jadąc na LPG więc tutaj filtr paliwa odpada. Pozdrawiam
  2. 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean 17743/P1335 - Engine Torque Monitor 2: Control Limit Exceeded Te dwa błędy pojawiają się raz na 2-3 tygodnie. Dziennie do pracy jeżdżę autostradą i czasami podczas przyśpieszania gdy wjeżdżam na autostradę (dodam, że zawsze w tym samym miejscu) włącza się lampka EPC i samochód traci moc i po jakimś czasie gaśnie. Następnie, muszę 3-4 razy zakręcić rozrusznikiem aby odpalić i od tej pory samochód jedzie normalnie. Dodam, że problem pojawił się gdy temperatura spadła w okolicę 0. Podejrzewam przepływomierz, zrobiłem logi dzisiaj i proszę o ocenę oraz jakiś pomysły na rozwiązaniu tego problemu. Pozdrawiam http://vaglog.pl/log-002_Gfg4PK.html
  3. Witam Mam dosyć nietypowy problem z gruszką. Gdy obroty rosną ramię otwiera klapy i natychmiast je zamyka mimo utrzymywania wysokich obrotów. Czy jest to wina elektrozaworu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...