Skocz do zawartości

mirek55

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mirek55

Informacje

  • Imię
    Mirosław
  • Miasto
    Ostrowiec

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. mirek55

    Problemy z silnikiem alt

    Chyba nie mam takiej możliwości, bo używałem V-Scan Multi ( czy jakoś tak), ale to już nie ważne, bo problem rozwiązany. Sonda lambda przed katalizatorem była uszkodzona.
  2. mirek55

    Problemy z silnikiem alt

    Witam. Mam problemy z silnikiem ALT. Dopóki silnik nie złapie temperatury wszystko wydaje się pracować dobrze. Problemy zaczynają się, kiedy silnik zaczyna się nagrzewać. Z rury kopci na czarno oraz pluje wodą, a autem zaczyna delikatnie trzepać. Z mocą jest wszystko w porządku, nie zauważyłem zmian związanych z przyspieszaniem. Wchodząc w bloki pomiarowe, na bloku 033, wartości są dosyć wysokie. Pierwsza kratka oscyluje wokół 25%, a napięcie wynosi około 3V (na zimnym silniku: I: 0%, II: 1.5V), na bloku 032, kiedy silnik już osiągnał 90 stopni wartości wynosiły, na pierwszej kratce 6%, a na drugiej 25% (na zimnym 0% i 0%) . Na bloku 031, w pierwszej kratce jest około 2.0, a w drugiej wartość oscyluje koło 1 (na zimnym 1.1 i 0.9 ). Mierzyłem też masę powietrza i czasy wtrysku. Na 3 biegu, przy około 6000obr, masa dochodziła do 90g/s, a czas wtrysku wynosił ponad 22ms. Najdziwniejsze jest to, że teraz nie wywala żadnych błędów. Wcześniej miałem dwa błędy, które po skasowaniu po dosyć krótkim czasie powracały: 16514, p0130 oraz 17927, p1519. Dodam jeszcze, że podpinałem u mechanika manometr pod listwę wtryskową i ciśnienie paliwa przekraczało 4 bary. Po wymianie filtru paliwa objawy ustały, ale na bardzo krótki czas. Jeszcze tego samego dnia zaczął kopcić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...