Witam.
Mam problemy z silnikiem ALT. Dopóki silnik nie złapie temperatury wszystko wydaje się pracować dobrze. Problemy zaczynają się, kiedy silnik zaczyna się nagrzewać. Z rury kopci na czarno oraz pluje wodą, a autem zaczyna delikatnie trzepać. Z mocą jest wszystko w porządku, nie zauważyłem zmian związanych z przyspieszaniem. Wchodząc w bloki pomiarowe, na bloku 033, wartości są dosyć wysokie. Pierwsza kratka oscyluje wokół 25%, a napięcie wynosi około 3V (na zimnym silniku: I: 0%, II: 1.5V), na bloku 032, kiedy silnik już osiągnał 90 stopni wartości wynosiły, na pierwszej kratce 6%, a na drugiej 25% (na zimnym 0% i 0%) . Na bloku 031, w pierwszej kratce jest około 2.0, a w drugiej wartość oscyluje koło 1 (na zimnym 1.1 i 0.9 ). Mierzyłem też masę powietrza i czasy wtrysku. Na 3 biegu, przy około 6000obr, masa dochodziła do 90g/s, a czas wtrysku wynosił ponad 22ms. Najdziwniejsze jest to, że teraz nie wywala żadnych błędów. Wcześniej miałem dwa błędy, które po skasowaniu po dosyć krótkim czasie powracały: 16514, p0130 oraz 17927, p1519. Dodam jeszcze, że podpinałem u mechanika manometr pod listwę wtryskową i ciśnienie paliwa przekraczało 4 bary. Po wymianie filtru paliwa objawy ustały, ale na bardzo krótki czas. Jeszcze tego samego dnia zaczął kopcić.