Skocz do zawartości

LuckyLuke

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LuckyLuke

Informacje

  • Imię
    Emil
  • Miasto
    Jelcz laskowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

347 wyświetleń profilu

Osiągnięcia LuckyLuke

0

Reputacja

  1. Witam mam problem z kołem rozrządu na wał w Audi A4B5 1.8T 1999r. silnik AJL- Nadcięty klin. Otóż Koło o numerze 027105263B nie jest już dostępne jako nowa część. Obdzwoniłem dziesiątki sklepów jak również serwis Audi- brak nowych części. Na allegro są dwa skatowane koła w cenie 160 i 199 zł- dlatego wolałbym nowe. Może ktoś wie jakim kołem mogę zastąpić te właśnie. Możliwe jest zastąpienie tego koła innym modelem? Proszę o pomoc
  2. Sorry myślałem że ta wtyczka przy przepustnicy to krokowy. Dziś idę sprawdzić błędy ewentualnie zaadoptuje przepustnice, ostatnio pomogło. W poniedziałek wymienię świece bo dziś nie zdąże. No i muszę zdobyć informacje jak zrobić logi. Bo dopiero raczkuje z obdII - wcześniej miałem auto 8 lat bezawaryjne (jedynie alternator jednorazowo wysiadł) już żałuję że sprzedałem.
  3. Witam miesiąc temu kupiłem pierwszą moja audi a4 b5 1.8t 180 KM silnik AJL rok 1999. Założyłem gaz. Od jakiegoś tygodnia zaczeły mi się problemy z obrotami silnika. Bez względu czy na benzynie czy na gazie. tydzień temu obroty delikatnie falowały, czasem spadały i powracały do normy tzn. 800obr. Przy obrotach około 3000 auto stawało się ,,zmulone" tzn. nie przyśpieszało szarpało itp. Spadek obrotów widać na filmiku w 01:16 min. (na luzie - nie dotykam pedału gazu) https://youtu.be/ZPYqxHCoaes Podłączyłem się wtedy Vagcom i wyskoczyły błędy: 00561-Mixture Adaptation 14-00- Adaptation limit (Add) Exceeded 17967- Shareware Version. To Decode all DTCs P1559-35-00- Please Registrer/Activate 17973- Shereware Version. To Decode all DTCs P1565- 35-00 - Please Register/Activate Błędy jak opisuje internet pochodziły z przepustnicy. Wyjęłem przepustnicę i dokładnie wyczyściłem, następnie zaadoptowałem przy pomocy VAGA Problem ustał na dwa dni. Dziś wsiadam do auta i wszystko wyrażnie się pogorszyło tzn. Po przygazowaniu i spuszczeniu nogi z gazu obroty spadają do wartości około 200 następnie byjając się próbują osiągnąc wartość 800 obr. zamieszczam filmik: https://youtu.be/6f7IoocMw_w Proszę Was o pomoc w odnalezieniu przyczyny usterki. Nie odczytałem dziś błędów może są inne, jutro to zrobię. Obstawiam że przyczyną może być silniczek krokowy ???
  4. Witam miesiąc temu kupiłem pierwszą moja audi a4 b5 1.8t 180 KM silnik AJL rok 1999. Założyłem gaz. Od jakiegoś tygodnia zaczeły mi się problemy z obrotami silnika. Bez względu czy na benzynie czy na gazie. tydzień temu obroty delikatnie falowały, czasem spadały i powracały do normy tzn. 800obr. Przy obrotach około 3000 auto stawało się ,,zmulone" tzn. nie przyśpieszało szarpało itp. Spadek obrotów widać na filmiku w 01:16 min. (na luzie - nie dotykam pedału gazu) https://youtu.be/ZPYqxHCoaes Podłączyłem się wtedy Vagcom i wyskoczyły błędy: 00561-Mixture Adaptation 14-00- Adaptation limit (Add) Exceeded 17967- Shareware Version. To Decode all DTCs P1559-35-00- Please Registrer/Activate 17973- Shereware Version. To Decode all DTCs P1565- 35-00 - Please Register/Activate Błędy jak opisuje internet pochodziły z przepustnicy. Wyjęłem przepustnicę i dokładnie wyczyściłem, następnie zaadoptowałem przy pomocy VAGA Problem ustał na dwa dni. Dziś wsiadam do auta i wszystko wyrażnie się pogorszyło tzn. Po przygazowaniu i spuszczeniu nogi z gazu obroty spadają do wartości około 200 następnie byjając się próbują osiągnąc wartość 800 obr. zamieszczam filmik: https://youtu.be/6f7IoocMw_w Proszę Was o pomoc w odnalezieniu przyczyny usterki. Nie odczytałem dziś błędów może są inne, jutro to zrobię.
  5. Dzięki za odpowiedż. Moją pompke przedstawiam na zdjęciu, Niestety po numerze nie mogę nic w google znaleść tzn. specyfikacje. Jednak po wyglądzie sądze że jest to zwykła pompka- bez bajerów. Czyli rozumiem że do otwarcia zamków potrzebuję centralke. Pasjonat możesz polecić mi alarm do 250 zł?? http://c.wrzuta.pl/wi5839/504a1a0d000b8b925554c90a
  6. Witam dziś kupiłem Audi A4 1,8T 1999r. Jest to moja pierwsza Audi. Dostałem dwa zwykłe kluczyki. Czytam trochę o pilotach między innymi ten temat, znalazłem także temat odnośnie modułu komfortu. Zastanawiające jest dla mnie czy owe moduły nie zostały wyposażone w odbiornik do pilota i nie wystarczy dokupić pilot i zaprogramować komputera przez VAG??? Czy konieczny jest zakup centralki??? Jeśli tak to jakie centralki są polecane, wtedywartobybyło zainwestować w centralkę z alarmem- tylko że znów które marki polecane są na rynku. Przeglądnołem kilka schematów tych centralek- myśle że dam rade samodzielnie ją podłączyć. Rozumiem że centralkę z samym radiem do pilota najłatwiej umieścić w klapie bagażnika? centralkę z alarmem umieszczamy pod maską.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...