Skocz do zawartości

artiwie15

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O artiwie15

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    GNO

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.0 FSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia artiwie15

0

Reputacja

  1. No niestety mam zwykly kabel Polski Vag. Najwyżej będę musiał to komuś dać do zrobienia. Może ktoś na forum się tym zajmuje?
  2. Panowie jakiś majster zamontował w moim audi a4 B6 alt 2.0 licznik od diesla... skala kończy się na 5500 rpm. Chciałem zamontować tylko inne tarcze zegarów od benzyny tylko ,że wtedy będzie przekłamywać obroty ponieważ teraz porównując z komputerem a z tym co jest na liczniku jest ok. Pytanie moje brzmi : Czy da się przeprogramować licznik żeby pokazywać prawidłowe obroty jak zamienie tarcze na benzynowe? Tarcze mam rok modelowy 2001.
  3. Witam, problem zniknął - faktycznie był zerwany kabel od czujnika w masce. Nie działają mi również czujniki w prawych przednich i tylnych drzwiach... Co do błedu z czujnikiem temperatury... Kupiłem czujnik zielony i nie pasuje ponieważ cały czas odkręcałem czujnik, który jest przy wężu od chłodnicy jest koloru szarego. Rozumiem ,że są dwa czujniki? Trochę szukałem i ten drugi znajduje się kolo przepustnicy? Jeżeli pokazuje mi dobrze na zegarach, a w którymś bloku danych VAG pokazuje mi cały czas 128 to który czujnik jest uszkodzony? Ewentualnie z tego błędu co mi wyskakuje? Pozdrawiam
  4. Ja tam żadnego kabelka nie widzę.... Ogólnie dzisiaj prawie skończyłem odme ale... Ten trójnik co wychodzi od pokrywy silnika się ułamał i myślałem , aby od separatora oleju do pokrywy silnika połączyć wężem, zaś dwa pozostałe węże zaślepić w tym dochodzący do doloty. Czy będzie to miało negatywny skutek na silnik? Pozdrawiam
  5. BeyerBrown wyślij mi cenę na priv z przesyłką Ogólnie mam już rurki do odmy dzisiaj to wszystko złożę do kupy. Gdzie znajduje się czujnik temperatury? Można go samemu wymienić czy jest to duży kłopot? I teraz ponowie pytanie czy każde audi miało ten czujnik maski? Bo jak ja podniosę maskę to na FIS nie pojawia mi się informacja ,że maska jest uniesiona - zaś wszystko drzwi wraz z bagażnikiem pokazuje.
  6. Usunąłem błędy na razie nic sie nie pojawia poza czujnik temperatury silnika. Faktycznie długo się nagrzewa ale później trzyma 90 stopnie. Mam uszkodzoną uszczelkę pod zaworami leci olej na cewki wyczyściłem zmieniłem cewki miejscami na razie brak błędów. Sprawdzałem Vagiem i temperature silnika cały czas podaje mi na 128 stopni nawet jak od razu uruchomie silnik - czujnik skopany? Ewentualnie czy duzo roboty z wymiana? Szarpie na zimnym - odma jest w strzępach czy to może być powodem?. Na dniach wszystkie rurki wymienie co są nieszczelne obaczymy co będzie dalej. Czy coś jeszcze powinienem sprawdzić? Ogólnie pojawia mi się też błąd za niski poziom oleju. Faktycznie mam prawie na minimum tylko myślałem ,że jest uszkodzony czujnik. Po usunięciu wtyczki pojawia mi się na wyswietlaczu bład sensora to oznacza ,że czujnik jest ok? W poniedziałek przywiozą mi olej to doleje zobacze co dalej. Olej dolany nadal to samo, jutro zregeneruje odme aby byla szczelna. Ponadto jak otworze maske to nie wyświetla mi sie ta informacja na Fis - z bagażnikiem jest ok. Czy to oznacza , że mam uszkodzony czujnik w zamku maski , czy niektore audi nie mialy takiego czujnika? Pozdrawiam
  7. Witam, posiadam od niedawna AUDI A4. Samochód szarpie na zimnym, długo się nagrzewa do 90 stopni, a później przerywa na 2 biegu tak w okolicy 3500 tys obrotów. Jestem nowicjuszem w VAG, czytałem kilka podobnych tematów i ciężko jest jednoznacznie stwierdzić co sprawdzić. W Vagu pokazuje mi coś takiego: 17698 Czujnik temperatury silnika - sygnał za mały nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości zwarcie do innego wyjścia - BŁĄD SPORADYCZNY 17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY 18080 Wentylator chłodnicy pierwszy bieg - przerwa obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 17947 Przełącznik pedału sprzęgła obwód przerwany 16684 Losowe wypadanie zapłonu zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 zbyt mała oporność - BŁĄD SPORADYCZNY Mam program polskivag - on nie potrafi robic logów chyba ze ja nie umiem. Mogę prosić o pomoc? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...