Skocz do zawartości

fellowa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fellowa

Informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Miasto
    Niemcy

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia fellowa

0

Reputacja

  1. Kupowałem w Niemczech prosto z fabryki dostałem 2 normalne i jeden plastikowy ale też w kształcie tych normalnych, oprócz tego kartę.
  2. Witam, Panowie mam problem z środkowym światłem stopu, poprostu raz działa raz nie. Wyczytałem na forach że jest to problem lutów, więc postanowiłem ją wymontować i zobaczyć te luty jak wyglądają. Może wystarczy jeszcze raz dobrze zalutować i będzie spokój. Za Chiny nie mogę jej wymontować. Robię to wg tego filmu co znalazłem w necie : Validated response -360tint audi a4 third break light removal in 45 seconds Kupiłem nawet takie narzędzia do tapicerek jak na filmie i k...a nie mogę jej wypiąć i wysunąć. Przyklejone, zaspawane czy co? Nie chcę uszkodzić tapicerki tzn wyrwać. Czy jest jakiś trik do tego? Panowie Pomocy, normalnie ręce opadają. Dowiedziałem się w Audi Serwis, naprawa a raczej wymiana lampy to koszt 60€ lampa 70€ robocizna więc 130€ taka przyjemność. Więc sami widzicie lepiej samemu chociaż sprawdzić, może to faktycznie tylko pierdółka z lutami. Panowie poradźcie coś.... Ok, temat można zamknąć. Lampa naprawiona . Info dla zainteresowanych. Demontaż : Lampa jest zamontowana na wcisk. Trzymają ją dwie mocne metalowe spinki zaciskowe na dwóch końcach lampy. Aby ją wysunąć należy delikatnie pracując paznokciami wcisnąć palce między obudowę lampy a szybę. Na obrzeżach obudowy znajduje się guma a sam plastyk jest dość giętki, więc zero strachu. Acha, uwaga na nitki ogrzewania tylnej szyby, nie zdrapać ich bo będzie następny problem. Jak się dostaniemy palcami między obudowę a szybę przesuwanymi ręce na końce obudowy, pewnie ją chwytamy i mocno próbujemy ją wysunąć ciągnąc ładnie wzdłuż szyby, najlepiej na przemian raz lewa raz prawa. Nie ciągnąć jej przypadkiem w dół w stronę głośników czy zagłówków bo ją uszkodzisz. Uwaga z lewej strony jest wtyczka podłączona do lampy i jest ona na dość krótkim i cienkim kabelku, więc wysunąć lampę w miarę, z wyczuciem, ale mimo wszystko używając siły. Jak wyciągniemy odpinany lampę od wtyczki odchylajac klips i gotowe. Diagnoza lampy: U mnie wadliwe były dwa luty gdzie podłączona jest lampa. Wadę można dostrzec tylko przez lupę . Wziąłem lutownice ze spiczastym grotem położyłem po malutkiej kropelce cyny na oba bieguny i sprawa załatwiona. Podłączyłem do wtyczki, odpalam auto noga na hamulec i działa. Do płytki z diodami jest trudno się dostać ponieważ czerwona obudowa jest pośrodku zgrzana lub sklejona z czarną obudową. Jeśli usuniesz to połączenie to pozostaje tylko wypiąć czerwona obudowę z płytką od czarnej osłony. Montaż lampy. Proponuję trochę spinki zgiąć aby łatwiej byłoby ją wsunąć. Lampę należy wsunąć pod kątem jaki ma szyba czyli właściwie palcami jedziemy po szybie. Uwaga na ułożenie kabla i nitki ogrzewania na szybie. Może też zajść konieczność trochę odciagniecie podsufitki. Lampę wysuwany i na końcu wsuwania odczujemy jak lampa się zapina. I to wszystko. Panowie zero strachu, jedynie przy lutowaniu nie zlutucie dwóch biegunów, są one bardzo blisko siebie . Powodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...