
merquto
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O merquto

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Zielona Góra
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Ok poszukam tam dziekuje.
-
a jest gdzies może instrukcja takiej wymiany? trudne to?
-
używana ok? bo widzialem sa w cenie nawet 20zł
-
Witam, mam taki problem ze jak daję wycieraczki na pozycje wyłączoną, to chodzą ciągle tak jak na 1 biegu, nie da ich sie wogle wyłączyć w żaden sposób. Co to moze być i co tu zrobić? Z góry dzięki za pomoc.
-
Witam, łapie notlaufy nieraz nawet na 2 czy 3 albo i 5 biegu, testu dynamicznego pelnego nie zrobie bo okolo 3,5k i za kazdym razem notlauf wklejam dynamiczne tego co udało mi sie zrobic, jesli za malo to zrobie jakies nowe. Jeszcze dodam ze jakies 3 tygodnie temu padł mi przewód od intercoolera ten gruby gumowy i go wymienialem, juz drugi w karierze tego auta http://vaglog.pl/log_248591.html http://vaglog.pl/log_248589.html http://vaglog.pl/log_248588.html z góry dzięki za pomoc a jeszcze jedno pytanie, pół roku temu mierzyłem MAF i na tym samym wykazywalo gorsze wartosci, czyscilem go tylko jakies pare miesiecy i egr wtedy byl tez czyszczony temu wklejam tu stare logi dla porównania, http://vaglog.pl/log_218350.html http://vaglog.pl/log_218347.html
-
myslalem o zalozeniu przekaznikow, ale dzisiaj sprawdziłem napięcia na kostce - przy wyłączonym silniku (na zapłonie i swiatła właczone) 11 v a przy włączonym silniku okolo 13.18 V, czy jest sens to robić? prawidlowe wartosci czy są straty?
-
a są może jakieś naprawde dobre żarówki ale w kolorze xenon blue?
-
oryginalne te co w nim były zwykłe reflektory edit: czytałem że występować mogą straty w instalacji, może to?
-
Witam, mam a4 b5, zwykłe lampy nie soczewkowe, i śwecą cholernie słabo, na mijania ledwo co widać a drogowe porównywałem to znajomy w vectrze b ma takie mijania praktycznie. Zrobiłem test że pociągłem z aku + na chwile do palącej sie lampy, i widać było że zaświeciła mocniej. W zwiazku z tym co zrobić, nowe lampy do kupienia? Z góry dziękuje za pomoc
-
http://vaglog.pl/log_223822.htmllog na nowej przeplywce, te z 1 postu są na starej
-
zalozylem z powrotem stary przepływomierz bo ten nowy nie chciał jechać wogle, odsyłać od razu czy założyć nowy i zrobic loga 003?
-
po wymianie przepływki, autko wogle nie jedzie, muł jak cholera, zdazylem na szybko tylko dynamicznie zlogować 008 http://vaglog.pl/log_222859.html
-
tylko czy tak duza roznica miedzy tymi wartosciami to jest tylko zle ustawienie, czy moze rozrząd przeskoczył? edit: tak ze 3 dni po ustawianiu kąta, auto tylko raz ciężko odpaliło po nocy (jednorazowo, reszte w miare normalnie), zgasiłem i od razu odpaliłem i było ok, potem tak samo odpalał ok, czy wlasnie w tamtym momencie mogło przeskoczyć koło o ząbek? dodam że przy ustawianiu kąta, gdy się go sprawdzało, nie dokręcaliśmy 1 śruby (z tych 2 co są na kole od pompy), czy to mogło mieć jakiś wpływ? edit 2: auto nadal ma odpały co do mocy, nieraz jedzie dobrze, nieraz muli
-
Podczas ustawiania kątu wtrysku patrzyłem na grupę 000 w meas blocks a nie BS, czy to błąd? w 000 2 polu w meas blocks wartość skacze mi od 52-60 a w bs mam 255, w czym problem? Dawka paliwa ustawiona na 3.2-3.4mg
-
Witam, autko rozpędza się do max 150-160kmh, i nieraz (rzadko) łapie notlaufa, dzisiaj gdy testowo tylko rozpędziłem się na 3 biegu do 3,5-4k obrotów to złapał notlaufa: Błąd jest następujący: 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference Logi dziś wrzucam tylko statyczne bo byłem sam i ciemno już, dynamiczne jutro za dnia zrobię i wstawie: Statyczne: http://vaglog.pl/log_218265.html http://vaglog.pl/log_218266.html http://vaglog.pl/log_218267.html http://vaglog.pl/log_218268.html http://vaglog.pl/log_218269.html http://vaglog.pl/log_218270.html Basic settings: http://vaglog.pl/log_218271.html http://vaglog.pl/log_218272.html http://vaglog.pl/log_218274.html http://vaglog.pl/log_218273.html Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_218351.html http://vaglog.pl/log_218352.html http://vaglog.pl/log_218347.html http://vaglog.pl/log_218346.html http://vaglog.pl/log_218350.html http://vaglog.pl/log_218348.html http://vaglog.pl/log_218349.html