-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Nikt nie ma pomysłu ?
-
Dzisiaj chcac przeczyścić pompki,zrobiłem sobie pojemnik z liquil moly,do tego przewody Wszystko poskręcane na opaskach aby nie było nieszczelności A wiec przejdźmy do problemu,auto nie chce zassac paliwa ze zbiorniczka na zewnętrz,tak jakby nie miało wgl siły,trochę paliwo podciągnęlo i koniec gdy jednak mam przewody połączone normalnie na filtrze to auto pali normalnie,szarpie przy wyższych obrotach,bipy minusowe czyli gdzieś jest brak paliwa CZy może być to spowodowane,padająca pompa paliwa/vacuum,a może coś innego ? Jest możliwość zamontowania pompy tandemowej z metalowa uszczelka gdy mam ze zwykła ?
-
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_n6U1jEb.html Statyczny http://vaglog.pl/log-001_64cX65.html Grupa 003 http://vaglog.pl/log-003_3tp8Cs.html Grupa 004 http://vaglog.pl/log-004_X11bM46.html Grupa 007 http://vaglog.pl/log-007_zzI47l3.html Grupa 008 http://vaglog.pl/log-008_5O1Xfdm.html Grupa 010 http://vaglog.pl/log-010_7K00TY.html Grupa 011 http://vaglog.pl/log-011_3XWkX.html Grupa 013 http://vaglog.pl/log-013_ZOHkFsh.html Grupa 018 http://vaglog.pl/log-018_58SbT.html Grupa 023 http://vaglog.pl/log-023_1V05G7J.html Grupa 001 004 http://vaglog.pl/log-001_004_0zwH1yp.html Grupa 003 011 http://vaglog.pl/log-003_011_VVGSf3I.html Grupa 011 010 http://vaglog.pl/log-011_010_rzoG1.html Grupa 003 008 011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_tF9gvF.html O wtryskiwaczach już wiem,a jak oceniacie cała resztę ? Po odłączeniu przeplywki samochód przestaje szarpać ale mocy nadal nie ma
-
Odpiąłem dzisiaj przepływkę w celu sprawdzenia jak auto będzie się zachowywało bez niej i jak ręką odjął co prawda muła nadal ma ale szarpania brak
-
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_n6U1jEb.html Statyczny http://vaglog.pl/log-001_64cX65.html Grupa 003 http://vaglog.pl/log-003_3tp8Cs.html Grupa 004 http://vaglog.pl/log-004_X11bM46.html Grupa 007 http://vaglog.pl/log-007_zzI47l3.html Grupa 008 http://vaglog.pl/log-008_5O1Xfdm.html Grupa 010 http://vaglog.pl/log-010_7K00TY.html Grupa 011 http://vaglog.pl/log-011_3XWkX.html Grupa 013 http://vaglog.pl/log-013_ZOHkFsh.html Grupa 018 http://vaglog.pl/log-018_58SbT.html Grupa 023 http://vaglog.pl/log-023_1V05G7J.html Grupa 001 004 http://vaglog.pl/log-001_004_0zwH1yp.html Grupa 003 011 http://vaglog.pl/log-003_011_VVGSf3I.html Grupa 011 010 http://vaglog.pl/log-011_010_rzoG1.html Grupa 003 008 011 http://vaglog.pl/log-003_008_011_tF9gvF.html Wtryskiwacze sprawdzane chwilę przed szarpaniem http://vaglog.pl/log-013_H6fK5n.html Tak to wygląda,problem z przepływką i wtryskami z tego co ja wyczytałem,a jak wasze opinie ??
-
Zaraz jadę robić logi,zapomniałem wcześniej dodać,że auto maksymalnie wkręca się do 3400-3700 obrotów
-
Mój problem polega na tym,ze auto nie ma mocy prędkość maksymalna 100km/h,podczas gwałtowniejszego szarpania. Weze podciśnienia sprawdzone, zaworek n75 wymieniony geometria łopatek dobra dolot szczelny wtryski nie leja egr wyczyszczony(działa poprawnie) Filtr paliwa wymieniony komputer nie pokazuje żadnego błędu Zostala mi tylko do podmiany pompa vacum ale po sprawdzeniu ciśnienia paliwa oraz podciśnienia na wyjsciu z pompy stwierdzam,ze to raczej nie będzie wina tego. Macie jakieś pomysły,opadają już ni ręce ?
-
A mógłbyś powiedzieć jeszcze mi jaki stan pompek ? Szykuje się na grubszy remont wiec chciałbym zrobić wszystko tak jak trzeba i za jednym razem
-
Czyli panowie od zmiany mapy jednym słowem trochę polecieli w kulki.Dzieki za pomoc będę działał
-
Grupa 001 http://vaglog.pl/log-001_fm46Mo4.html Grupa 004 http://vaglog.pl/log-004_516Dp78.html Grupa 008 http://vaglog.pl/log-008_Q3l13.html Grupa 010 http://vaglog.pl/log-010_3Jt1x.html Pomiar robiony na 3 biegu od 1500 do 4500 obrotów.
-
Tak,auto po sofcie.Dzisiaj po pracy zrobię resztę bloków
-
Mam do was prośbę,mógłby ktoś ocenić mi stan przepływomierza,pompek oraz turbo Jest to moja pierwsza przygoda z vagiem,więc byłbym bardzo wdzięczny jeżeli ktoś mógłby mi pomóc.Z góry bardzo dziękuję. Ogólnie problem mam taki,że moje audi ma ogromnego notlaufa,błędów nie pokazuje żadnych,podciśnienia oraz rury od turbo są całe i już szczerze brakuje mi pomysłów na [przyczynę tego Grupa 13,18,23 http://vaglog.pl/log-013_018_023_fuW5NKP.html Grupa 13 http://vaglog.pl/log-013_H6fK5n.html Grupa 3 http://vaglog.pl/log-003_19o01c.html Grupa 11 http://vaglog.pl/log-011_4urqx2g.html
-
Czyli szersza sprężyna jest w ośce,tak ? A dolne mocowanie też normalnie pasuje ?
-
Czym się różni zawieszenie gwintowane (amortyzatory,spręzyny) do quattro a gwint do ośki ? Pasuje czy jednak nie pasuje ? Dzieki wielkie za odpowiedź
-
Tryb skandynawski - światła po zapołonie problem
mati1354 odpowiedział(a) na przemek1259 temat w Audi A4 B6/B7
Wpisuje i tutaj jest problem nic się nie dzieje