Skocz do zawartości

PatrykS4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PatrykS4

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Limanowa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

90 wyświetleń profilu

Osiągnięcia PatrykS4

0

Reputacja

  1. Popychacze były zalane i wycisniete olejem także zrobione było to jak należy. A jeśli jest przestawiony rozrząd o zabka to jakie są tego objawy?
  2. Ja jeżdżę na Castrolu 10w/40 a jeśli rozrząd był by źle ustawiony to mogło by to być przez to?Przy okazji może ktoś podrzucić jak ma być ustawiony znak na kole zamachowym
  3. Witam mam problem z moją A4.Po wymianie kompletnego rozrządu oraz wałka rozrządu i popychaczy pojawiło się słynne klekotanie.Założylem drugi komplet nowych popychaczy bo tamte okazały się wadłiwe gdyż nie trzymały ciśnienia.Teraz po założeniu drugiego kompletu jest duzo lepiej ale klekotanie dalej sie pojawia tylko już w innych okolicznościach.Rano jak zapale auto dwie sekundy po klepią i cisza,ale najbardziej odczuwalne jest na rozgrzanym silniku gdy zapale auto to klekota do momentu aż go porządnie nie przegazuje albo nie przejade sie.Prosze o pomoc bo wiem,że to tak nie powinno być.pozdrawiam
  4. Witam wszystkich.Jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość.Posiadam Audi A4 b5 1.9 TDI 110Km AVG.Ostatnio wymieniłem u siebie kompletny rozrząd oraz wałek rozrządu i popychacze zaworowe.Problem polega na tym,że po wymianie auto gdy odpaliło zaczęło klekotać na popychaczach.Pytałem wielu mechaników dlaczego tak sie dzieje i każdy twierdził,że jak pojeżdże to sie uspokoi,ale nie uspokoiło sie.Rozebrałem rozrząd i okazało sie,że dwa popychacze były wadliwe fabrycznie i jak sćisnąłem je w palcach to normalnie te sprężynki były miękkie a reszte 6szt były wporządku.Kupiłem komplet innych nowych popychaczy INA w oryginalnym zielonym pudełko i dodam,że przy okazji wymieniłem jeszcze panewke wałka pośredniego pompy oleju bo już był luz.Po złożeniu wszystkiego pierwsze odpalenie i wszystko ok.Na drugi dzień zapaliłem auto i znowu zaczęło klekotać ale,że juz miałem olej do wymiany to wymieniłem go i do dzis jest wszystko ok tylko jak zapale go to tak pare sekund troszke po klekocze i pózniej chodzi super.Czy to normalne,że tak sie dzieje przez chwile.Mierzyłem jeszcze ciśnienie oleju.Na rozgrzanym silniku wynosi około 1bara na wolnych obrotach i ponad 5barów przy 3000 obrotów więc jest wszystko dobrze.Myslałem jeszcze,że może jest zle ustawiony rozrząd ale sprawdzałem i wałek jest ustawiony i zablokowany na płetwie z tyłu pompa na blokade a wał ustawiłem tą kreską równo do krawędzi tego wziernika(więńca)dodam,że miałem wymienianą dwumase co prawda z LUKA ale nie ma już O T tylko jest sama kreska na kole zamachowym.Prosze o porade czy wszystko jest zrobione tak jak należy.pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...