Skocz do zawartości

lestar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lestar

Informacje

  • Imię
    K
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

180 wyświetleń profilu

Osiągnięcia lestar

0

Reputacja

  1. lestar

    Moduł haka

    Czyli rozumiem, że nie ma żadnego gotowego wyprowadzonego wtyku? Odkąd ewentualnie trzeba pociągnąć wiązkę? Ma ktoś może zdjęcia jak mniej więcej wygląda wycięty otwór pod hak pionowo wypinany ?
  2. lestar

    Moduł haka

    Witam Noszę się z zamontowaniem haka pod przyczepkę. Hak już mam- oryginalny jednak kupiłem bez modułu. Teraz pytanie czy kupując oryginalny moduł znajduję się gdzieś miejsce już gotowe do podpięcia go czy trzeba ciągnąć nowe wiązki ? Czy jest po prostu kostka i się wpinam i dalej ciągnę pod gniazdo przyczepy? Ktoś ma jakieś doświadczenie w montażu haka przyczepy? Oczywiście auto bez czujników parkowania i bez ledów- z opowiadań słyszałem, że w b8 nawet i bez modułu wszystko jest ok- tylko trochę mało profesjonalne Pozdrawiam
  3. lestar

    Czym jest Audi?

    Wątek głównie powstał na temat a4. Być może Audi a6 bije w swojej klasie wykonaniem i komfortem inne marki, ale po moich spostrzeżeniach a4 w swojej klasie w przeciętnych wersjach raczej niczym specjalnym się nie wyróżnia. Poza tym nawet audi a4 ze wszystkimi bajerami i tak będzie miało tą samą jakość wykonania co a4 bez bajerów.
  4. lestar

    Czym jest Audi?

    Kolega Kryspin + Lokalizacja: Amsterdam może wiele tłumaczyć o nadpobudliwości.. Chyba typ człowieka który woli kupić stu letnie auto z wytartymi skórami i barkami na szampana,alee, alee MA!.. Eh.. Apropo chyba nie każdy ma tyle czasu i nie każdy jest pasjonatem marki i nie czci auta jako kultu tym bardziej znaczka żeby jeździć po świecie i szukać wymarzonego auta- używanego tym bardziej Audi gdzie chyba ciężko znaleźć to jedyne. Jednak w tej klasie czyli pokroju a4 inne marki są bardziej do przodu, gdzie w danej wersji wyposażenia mamy full pakiet.. Z oględzin po kraju gdzie niestety Audi bardzo mocno trzyma cenę- fantazja naszych sprzedawców nie zna granic gdzie auto lepiej wyposażone ma kg szpachli, albo jest totalnie zaniedbane- wtedy naprawdę warto szukać dalej bo cena normalna a za normalną cenę można trafić coś lepszego. Ale idąc dalej tym tropem za nieco lepiej wyposażone Audi z PL cennikiem aut używanych jakie są w kraju za rocznik 09 i przebiegiem poniżej 200tyś bez szpachli trzeba niestety dać wartości ciut mniejsza od nowego auta z salonu podobnych gabarytów u konkurencji. Osobiście moje zdanie na temat Audi to jak Audi to od a6 w górę. A4 pomimo wyglądu i znaczka chyba lepiej udać się do konkurencji Tommy- apropo czujnika lakieru i BMW- trzeba uważać bo można ładnych wgniot narobić jak ktoś dociśnie- niestety papier, na słupkach też oszczędzają- tą pracująca blacha jak się drzwi otwiera.. Ale niestety to samo w Passacie b7 i francuzie 508.
  5. lestar

    Czym jest Audi?

    Największy ból jest, że Audi dla dużej większości osób to na starcie plakietka luksusu, komfortu i bajerów których nie ma inne auta. Niestety auta tego segmentu czyli a4 lub wyższe czyli a6 są w standardzie bardzo gołe. Wydaje mi się, że Audi swoją renomę zaczyna dopiero od modelu a8 ew q7 i innych mniej dostępnych modelach dla przeciętnego Kowalskiego. Drastyczna jest jednak duża przepaść a co prawda ogromna pomiędzy modelami i segmentami gdzie to tak naprawdę czyni z Audi tzw masówke bo np. wsiadając do chociażby Audi a6 ubogiej drugiej takiej za ponad pół miliona znajdziemy co najmniej kilka wspólnych elementów chociażby z Audi a3/4. Tylko teraz pytanie czy takie Audi a4 to nadal renoma Audi a4? Ktoś tutaj wspomniał o jakości wykonania fakt, faktem jest ciut mniej plastiku niż w VW czy Skodzie ale czy lepiej ? Jadąc Audi a4 po dziurach plastiki słychać tak samo jak w Insigni czy Skodzie lub VW. Jak dla mnie takie przeciętne Audi czyt. w normalnym wyposażeniu bez zbędnych bajerów a tylko o niezbędnym wyposażeniu mogłoby nosić również nazwę modelu jako GOLF... O zawieszeniu mówić nie będę bo na nasze drogi najlepszy chyba francuz, jednak do pokonywania szybszych tras jak najbardziej na tak. Szczerze mówiąc jeżeli chodzi o kwestie wykonania wnętrza to BMW e90 z tego samego rocznika było o krok dalej. Prawda jest taka, że w Audi wcale nie trudno doszukamy się fuszerki materiałów, obicie deska- gdzie oko widzi dość dobrze wykonane- jednak jeżeli się nachylimy przy schowku czy zdejmiemy pokrywkę bezpieczników widać, że nadmiar materiału nawet nie został docięty i usunięty- gdzie np w BMW nie ma takich drobnostek. Co jak co ale brak chociażby oświetlenia schowka w standardzie to już jednak do Audi nie pasuje. Najbardziej jednak szczegółowe oględziny i zapoznanie się z autem kolumna kierownicza przy nogach jest cała odsłonięta gdzie chyba nie żadnej osłonki przy krzyżaku. Nie jestem bananem, nie szukam w a4 Bentleya ale podstawowe rzeczy które są w większości aut dostępne na wyjściu z fabryki a tu brak trochę denerwuję. A co do Skody.. Ktoś kto decyduje się na Skode chociażby w porównaniu z Audi to jednak mimo wszystko wolałbym wybrać Skode mieć tą podstawę do codziennego użytkowania niż zachwycać się gołym Audi i jedynie miękkimi boczkami drzwi.. Morał chyba jest jednoznaczny podstawa tego auta nie jest warta tej ceny. Bo czym było starsze Audi gdzie w podstawie były korbki w tylnych drzwiach? Audi może i przykuwa uwagę jakimś innym charakterystycznym dla tej marki designem, aleee odkąd jeżdżę to Audi to znajomi i ludzie się zachwycają jakbym miał złote klamki- BO TO AUDI.. Niestety nie jestem w stanie tego zrozumieć.. a tym bardzie tej plakietki i stereotypu fenomenu Audi a tym bardzie w przeciętnych A4
  6. lestar

    Czym jest Audi?

    Witam Na wstępie krótka notka rozczarowania.. Wiadomo jak to na naszym rynku... Po chęci zakupu auta i zweryfikowaniu kilku do tej pory co przebiegu i stanu lakieru oraz ogólnego utrzymania auta- mogę stwierdzić, że każde auta które oglądałem czy do danego rocznika i modelu w wyższej jak i niższej cenie- coś miało a to przebieg w serwisie +100 tyś więcej a nawet po prostowaniu podłużnic (a gwarantowana telefoniczna bezwypadkowość ) czy inne- tak czy siak można książkę napisać, zapewne zaraz usłyszę, że warto jechać za granice. Raz w roku jestem za granicą regularne w interesach jednak nie dysponuje takim czasem aby szukać auta i kto szybszy ten lepszy, turek czy reszta wschodu... Po odpuszczeniu poszukiwań przypadkowo trafiło się Audi a4 b8 2010r, przebieg 150 tyś- potwierdzony, lakier org. 2.0, 136km, po wszystkich wymianach. Wszystko pięknie, decyzja padła. Jednak rozczarowanie nastąpiło z momentem po zakupie gdyż w życiu nie miałem Audi a jedynie VW i Skody, BMW, zarówno roczniki 02 jak i 00- gdzie mówiąc Audi każdy myśli luksus i coś w więcej w wyposażeniu niż inne auto teoretycznie niższej półki... A tu jednak zonk stulecia. Rozumiem, że nie jest to Audi a4 nie a6 czy a8. Ale to co dotarło do mnie po zakupie rozczarowało mnie do granicy znienawidzenia tego auta.. Brak chociażby wyłączenia poduszki pasażera czy ISOFIX pomijając już braku tylnej składanej kanapy- śmieje się w myślach to pisząc.. Z tego co nie mam chyba lista jest dłuższa niż to co mam a raczej tylko tempomat i nawigacja kolorowa z SD i bluetooth i FIS kolor i co więcej? nic. Nie jestem fanatykiem aut, jedynie lubię motoryzacje, auto jak auto.. Zrozumiałe, jest to, że jeżeli brak podstawy to ktoś nie dopłacił w salonie jednak ale.. na 100 piorunów czy za tylną kanapę składaną trzeba dopłacać majątek?... Myślę, że marketing i ekonomia w która poszło Audi nie czyni aut tańszych niczym niezwykłym a mody czy doposażanie auta ? Nie chce się nawet w to bawić.. Za cenę czego ? Pierścieni na masce ? designu ? rewelacyjny nie jest.. Może i a4 jest nastawione na bardziej auto "sportowe" w dużym cudzysłowiu ale nie mieszkam w górach żeby pasjonować się przyczepnością i precyzją skręcania tego auta- doprawdy rewelacyjne nie jest pomijając już brak servo tronica co skutkuję nie lekka praca układu. Konkurencja chyba połyka.. BMW e90 po liftingu znacznie przewyższa komfortem jak i prowadzeniu.. A więc czym jest Audi a4 ?! pomijając wersje s- line czy rs.. Wypowiedź nie ma na celu wywołania burzy jak i sugerowania poglądów. Jednak myślę, że warto podzielić się opinią z fachowcami marki. P.S chętnie oddam za Skode Superb...
  7. nie ma od tego odpowiedzialnego za prawe tylne drzwi bezpiecznika ?
  8. Przy ostatnim podpięciu brak, możliwe, że poprzedni właściciel usunął pod sprzedaż.. Możliwe, że warto sprawdzić podobnie. Gdyby nie fakt, że głośnik w pełni nie działa obstawiałbym na sam przełącznik ale dwie usterki na raz ?
  9. Witam Nie działa podnoszenie i opuszczanie szyby z przycisku oraz słychać tylko wysokie tony z głośnika, natomiast centralny zamek jak i sterowanie szybą z poziomu drzwi kierowcy jak i z kluczyka działa. Dodam, że jest także brak podświetlenia przycisku. Dodam, że szyby nie są zablokowane z przycisku jak i z MMI. Tylne lewe w pełni sprawne. Wstępnie oglądałem wiązkę- jednak wydaje się ok, czyżby sam przycisk ? a może moduł sterowania drzwi ? Dlaczego głośnik prawie, że nie działa ? Niestety bezpiecznika nie znalazłem od prawych tylnych drzwi- chyba, że rzeczywiście jest a ja o nim nie wiem. Rok produkcji 2010 10 miesiąc- bezpieczniki z tyłu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...