Skocz do zawartości

Roberto_11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Roberto_11

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Roberto_11

0

Reputacja

  1. Ja na samym początku pomagałem sobie kluczem ampolowym trzpieniowym, wkładając krótsze ramie w otwory kratki. Nie trzeba wtedy nadwyrężać palów Wiesz ja jestem amator -ni diabła nie znam i nie mam takiego klucza Ja na samym początku pomagałem sobie kluczem ampolowym trzpieniowym, wkładając krótsze ramie w otwory kratki. Nie trzeba wtedy nadwyrężać palów A ha zwykły imbusowy ? No słuszna uwaga .Czyli jednak ten otwór się przydaje .
  2. O super partia ... dobra zmiana. Dziękuję za tak niesamowicie wyczerpujący opis. Będzie rezanie..... pozdrawiam. Dołączę swoją uwagę do wymiany żarówki halogenu w b8 lift . W kratce zabezpieczającej jest otwór(górna boczna strona ) sugerujący ,że można tam wejść śrubokrętem i podważyć . Błąd .Ten otwór prowadzi do śrubki regulacyjnej i w niczym nie pomaga przy zdejmowaniu kratki! Ja podszedłem do kratki z palcami które trzeba wsuwać w szparę miedzy kratką a halogenem ( bez śrubokręta i innych narzędzi ) Idzie ciężko ale trzeba cierpliwie pociągać zmieniając miejsce i o odpoczynek dla palców . Wreszcie chrupnie i wyskoczy. Wyjmowanie żarówki H8 dokładnie tak jak opisał Luck 109. Na wtyce na szerszej krawędzi jest zatrzask który przy pociąganiu się odblokowuje .Po wymianie żarówki musi wyraźnie kliknąć i dojść na swoje miejsce. Mam pytanie : jak żarówki LED CREE sprawdzają się w warunkach mgły. Ja wymieniłem na Philipsa white vision .Nie dają całkiem białego światła ale świecą solidnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...