Skocz do zawartości

iwann

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O iwann

Informacje

  • Imię
    paweł
  • Miasto
    puławy

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia iwann

0

Reputacja

  1. witam odpalił w koncu okazało się że tandem pompa jest skopana robiła ciśnienie ale słabo niebyła w stanie odpowiednio odpowietrzyć układu i nie wiedziałem jakie ciśnienie powinna uzyskać przy 200 obrotach silnika bo tyle tylko rozrusznik wyciąga wszędzie podawane jest ciśnienie przy ok 880 obrotów ciśniene 3,5 bara teraz wiem że na rozruszniku powinno być conajmniej 1.5 bara moja stara pompa dawała tyle ale nie odrazy trzeba było sporo pokręcić i nie chciał zapalić obecna 1.5 osiąga prawie natychmiast tyko odrobinka więcej ciśnienia od starej niecałe 2.0 bara i to spokojnie wystarcza. Dzięki wielkie za pomoc i rady ktoś kiedyś skorzysta z naszego dialogu. Pozdrawiam. a co do regulacji zaworów jak w durzym fiacie to większość jak nie wszystkie współczesne japończyki ma tak rególowane zawory chodzi o bezyniaki bo dizle nie wiem i to mnie zmyliło.
  2. tak właśnia robiłem poprzednim razem zmylił mnie pierwszy opór spręrzyny od którego cofałem jeszcze 180
  3. właśnie tandempompe wymazałem dirko ale odrobinka mając świadomość żeby nic nie dostało się do kanałów w głowicy właśnie po wyregulowaniu pd tak jak pisał Musashi zaczoł się odzywać po plaku chciałem jeszcze raz je sprawdzić i wyregulować ale rozleciał mi się statyw do czujnika zegarowego przy pierwszej pompce(w poniedziałek coś zorganizuje i dokącze regulację). Ciśnienie paliwa na pompie mierzy się z tyłu wykręcając koreczek na ampuł 5 A czy jest możliwość zmierzenia ciśnienia na drugim koncu kanału paliwowego (po przejściu całej głowicy gniazd pd jakiś korek na końcu kanału ?? ) Kompresje mierzyłem po ustawieniu rozrządu na blokadach .
  4. z tym sprawdzaniem napięcia na pd to rzeczywiście multimetrem nic nie sprawdzę ale elekrtyka powinna być ok bo bardzo ciężko na plaku odpalił troche nawet reagował na dodanie gazu i strasznie nim szarpało
  5. ooooo coś nowego dziś to sprawdze i dam znać.
  6. dzięki no tak właśnie robiłem witam ponownie moje starania nie przyniosły efektu kupiłem ecu na podmianę i nic nie wiem czy dobrze kombinuje ale nawet z innym immo powinien zagadać i odrazu zgasnąć tak było w 6b czy b7 jest tak samo
  7. więc regukacje przeprowadza się na wciśniętych( wgniecionych) dp dokręcam lekko śrube regulacyjną do skasowania luzu i cofam o 180 stopni kontruje i następny ? czy tak ma to wyglądać?
  8. próbowałem na wciśniętych pd ale padczas kręcenia nie wykryłem żadnego sygnału nic.
  9. pd montowane były na stare śruby. Numery pd i z ecu mam tyko nie jestem pewien czy w etce to będzie a wieś morze jak sterowane są pd chodzi mi czy plusem czy minusem i jakie wartości? bo umnie niema chyba nic albo zle coś robie.
  10. wiesz morz jak sprawdzić czy to pd co mam pasują do blb bo sterownik chyba ok gdyby coś z nim było nie tak to kłopoty były by z komunikacją cze coś takiego tu z kompa wydaje się ok ale nie bardzo wiem jak sprawdzić ECU na podmianę nie mam
  11. wita ponownie maiłem dzisiaj chwile i wziąłem się z BLB sprawdziłem rozrząd korekty i oczywiście synchronizacja wałków i nic. Sprawdzałem czy dochodzi napięcie na pd i niema nic podczas kręcenia no i z vaga wychodzi że pd wcale nie działaja niweiem oco chodzi z grupą 23 woartość to 128 doczytałem się że to oznacza niemorzliwość odczytania BIPów dawka paliwa 0 czasy wtrysków 0 kompletnie nic się nie dziaje mam podejrzenie zamiany pd w warsztacie remontującym głowice wię ktoś jak to sprawdzić
  12. zasilenie do tandem pompy sprawdzałem a nawet na próbę zamieniałem . Znalazłem na forum schemat pompu , zlokalizowałem zasilanie i jest ok A co do pd to z wieszch nic niepokojącego nie widać ale co tam w sridku to ??? dlatego myślałem o daniu PD do sprawdzenia po tych moich manewrach z regulacjami. w wolnej chwili jeszcze raz sprawdze rozrząd ,pd i zobacze te synchro wałków. Tylko napiszcie w jakiej pozyci powino być PD przy ustawianu luzu bo ja jurz sam nie wiem?
  13. z tą regulacją PD to pierwszym raze robiłem na padstawie jakiego filmiku i wydaje mi się ze to było żle za drugim razem znalazłem na forum opisaną dokładnie procedure była zupełnie inna ale w ramach upewnienia się w jakim połorzenu powinien byc PD podczas ustawiania luzu max wciśnięty czy w max podniwsiony. I co mogłem skopaś złą regulacją luzów na PD. Szpilki od pd są stare faktycznie nowe tylko uszczelniacze niedrapałem ich szczotą jakie wyjiłem takie wsadziłem tylko kolejności nie pozaznaczałem ale to chyba niema znaczenia?
  14. wtyczek chyba pomylić się nieda a o jakich wtyczkach mówisz bo moż któreś się da ? rozrząd sprawdzałem a konty wtrysku czyli sunchronizacja wałków próbowałem zrobić ale nie dało się wartości kosniczne robiłem to takim skanerkiem niewiem czy on jest na 100 wiarygodny ale jak do tąd mnie nie zawiódł a vag com do tego sie nie nadaje. przekręcałem wałki roarządu o 180 stopni waględem awłu korbowego ale w karzdej pozycij cisza nawet nie próbyje zapalić tykko na starcie troch pogada ale ja tylko przestane psiukać gaśnie tak jak by paliwa nie było Wie ktoś moż jaką oporniść powinny mieć cewki PD i jakie napięcie powinno na nię przychadzoć ? a kolega rozszyfrował skrót BLB twierdzi że to oznaccza Bedziesz Lubiał Bęzyna a błędy były 3 1 błędna pamięć klimy 2 zawieszenie silnika poduszka czy coś tam 3 i coś o przepływce ale była nie wpięta więcej nic
  15. witam to mój pierwszy tamat mam problem z moim blb szukałem na forum czegos co mogo mi pomuc pare rzeczy znalazłem i sprawdzilem ale ciągle nic. Zaczeło się od niwinnej wymiany uszczelki głowicy oddaniu jej do sprawdzenia okazało się że drobne pęknięcia przy świecach nie są grozne i wystarczy naoawać wrzery przy kanałach owdnych splanować i ma działać więc zrobione załorzone i NIE PALI *wymienione uszczelniacze na PD zestawy bosha (bez sró *swiece *ciśnienie paliwa na tandempompie 1.5-2.0 bara tylko na rozruszniku niewiem czy tyle wystarczy (sprawdzałem w srodku jak nowa zero opiłków i pliwo czyste bez oleju) *kompresja na zimnym na samym rozruszniku ok 20 bar na wszystkich cylindrach równa nie wiem czy to OK niemam odniesięnia co do takiego pomiaru *matrwi mie regulacia luzu na PD bo niewiem czy przeprowadziłem ją odpowiednio na podniesionych dzwigienkach do góry (max wysokośc PD) kasowałem luz i cofałem o 180 stopni poem prubowałem na wciśniętych dzwigienkach (PD max wciśnięte) i też kasowanie luzu i cowka o 180. * sprzwdzałem napięci jaki przychodzi na PD odnotowałem jakie ok 1.5 2 v podejrzewam rze to jakieś szczątkowy napięcie niewiem jakie powinno byc (na świece jest ok) nie wiem co dalej ???? dac PD do sprawdzenia chociarz przed remontem było ok morze ta moja regulacja luzów im zaszkodziła albo coś się z nimi stał w zakładzie gdzie sprawdzana była głowica brak mi pomysłów prosze o podpowięć co mogłem skopać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...