Skocz do zawartości

Heroinek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Heroinek

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Pomorze

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Heroinek

0

Reputacja

  1. Witam. Od kilku dni zmagam się z następującym problemem. Przy zmianie biegów słychać stukot. Ciężko mi stwierdzić dokładnie skąd, ale stukot wydobywa się bezpośrednio po wbiciu biegu, jeszcze bez puszczenia sprzęgła. Z tego co wygooglowałem to przyczyn może być niestety wiele. W moim przypadku rozważam dwie opcje. Pierwsza to sprzęgło, które łapie już dość wysoko, a druga to poduszka skrzyni biegów. Niestety na samochodach się nie znam, więc z tym problemem zwracam się do was.Pozdrawiam.
  2. Witam. Mniej więcej rok temu pisałem na forum temat odnośnie klimatyzacji. Koniec końców do wymiany była sprężarka. Po wymianie klimatyzacja działała bez zarzutu. Potem przyszła zima i co prawda oczywiście włączałem ją jak temperatura nie spadła za nisko, ale i tak nie mogłem stwierdzić czy działa czy też nie, ponieważ na zewnątrz było zimno, ale do rzeczy. Kilka dni temu uruchomiłem klimatyzację i zaskoczenie, wieje lekkim chłodkiem, jeden przewód lekko zimny, drugi lekko ciepły. Pojechałem do speca, który się tym zajmuje, podłączył manometry i powiedział, że sprężarka próbuje, próbuje, ale jej nie wychodzi. Odciągnął więc czynnik, przefiltrował go, przepłukał cały układ, wbił czynnik z powrotem (zaznaczam, że czynnika nie ubyło) i klimatyzacja działała super, na wylocie z kratek 7 stopni Celsjusza. Działało to jeden dzień, sytuacja znowu się powtórzyła, czyli wieje lekkim chłodkiem, albo wcale, przewody zmieniają swoją temperaturę, ale nie tak jak powinny. Teraz pytanie czy to wina dyszy dławiącej czy następstwo rozsypującej się sprężarki. Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam.
  3. Pojadę sprawdzić ciśnienia. Póki co VAG pokazał błąd 65535 - uszkodzony moduł sterujący. Sygnał za duży.
  4. Tak też stwierdzili w warsztacie. Dziękuję za odpowiedzi. Witam. Chciałbym odświeżyć temat, ponieważ klimatyzacja zaczęła się budzić. Jeden z przewodów zaczął robić się gorący, chłodnica ciepła, a powietrze z kratek o wiele chłodniejsze, Nie jest to co prawda jakaś rewelacja, ale jest o wiele lepiej niż było. Klimatyzacja, która praktycznie grzała nagle zaczęła działać lepiej i chłodzi. Macie jakieś pomysły/sugestie co zrobić, aby zaczęła chłodzić tak, jak powinna? Pozdrawiam.
  5. Jak ustawie na HI to leci wręcz gorące powietrze.
  6. Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem tutaj nowym użytkownikiem, więc wypada się przywitać ładnie Otóż od dwóch mięsięcy jestem szczęśliwym nabywcą przepięknej A4 1.9 TDI. Posiada climatronic, który zaraz po kupnie działał bardzo dobrze, z kratek leciało bardzo zimne powietrze. Około miesiąca temu nagle klimatyzacja przestała chłodzić. Sprawdziliśmy, że wszystko co powinno się załączać - załącza się. Wentylator się kręci. sprężarka działa. Pojechałem do warsztatu, aby nabić klimatyzację. Wymienili mi również filterek (inaczej się to nazywa, nie pamiętam dokładnie), który byl cały w metalowych opiłkach. Skasowali mnie na 170 zł. Uruchomiłem silnik, klimę z nadzieją, że będzie działała no i niestety nie działała. Pan, który nabijał klimę stwierdził awarię sprężarki. Klimatyzacja chłodzi, ale strasznie słabo, prawie wcale. Nieszczęlności też nie ma, bo ciśnienie jest takie, jakie powinno być. Jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...