Skocz do zawartości

hazdowsky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O hazdowsky

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. W takim razie przepraszam i proszę moderatora o przeniesienie tematu I dalej oczekuję na odpowiedzi i sugestie do tematu..
  2. Witam fanów A4 Mam pewien problem, mianowicie od pewnego czasu miałem drgania na drążku zmiany biegów, lekkie na pedałach podczas dodawania gazu i przy hamowaniu biegami. Udalem się wiec do mechanika, żeby sprawdził mi poduszki generalnie myślałem o poduszcze skrzyni,bo głownie od tego drgania się wywodziły. Mechanik jednak stwierdził, że to od poduszek silnika i wymienił mi lewą i prawą, i tu pojawił się problem. Po wymianie poduszek na biegu jałowym drży mi cała buda, kierownica, plastiki dosłownie wszystko. Kiedy dodaje gazu i rosną obroty drgania są niewyczuwalne. Odwiedziłem kilka tematów na forum i czytałem o poduszce skrzyni, plecionce i dwumasie. Ale mam kilka pytan: 1. Czy to normalne, że po wymianie poduszek nagle pojawily sie drgania na budzie i kierownicy? Czy może mechanik zle je zalozyl? Za mocno dokręcił i nie siedzą dobrze na gumie tylko gdzieś laczy sie stal-stal i przenosi drgania? 2. Czy po wymianie poduszek dwumas daje lepiej o sobie znać? Wcześniej tego nie bylo, wystepowaly tylko drgania na drazku i pedalach, ktore nadal są ale pojawily sie nowe na biegu jałowym Mechanik twierdzi, ze to na pewno nie poduszka skrzyni ja natomiast widze ze ta guma jest w stanie tragicznym. Proszę o pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...