Skocz do zawartości

Bionic

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Bionic

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Heja, Dzisiaj zamontowałem nowy przepływomierz Niemieckiej firmy AUTLOG, montaż banalny, żadna filozofia. Jest mega różnica!! Silnik kręci się pięknie (w porównaniu do tego co było wczesniej) . Jednak zrobiłem ponownie log dynamiczny 003-010-011 ktory dołączam. Według niego w dalszym ciągu tak jakby niedomagał. Szczególnie widac to powyżej tych tych 3500 obrotów. Mam racje, czy to może normalne ? Jakieś pomysły co może wpływać na taką sytuację i idczyty? Filtr powietrza owszem nie jest nowy, ale nie jest też zasyfiały , ma lekko inny kolor, a jakies tam paprochy wytrzepałem ostatnio. http://www.directupload.net/file/d/4036/jg6r5kgn_png.htm
  2. Pewnie, że chce, jak sie dowiem i naucze czegoś nowego, to pewnie mi nie zaszkodzi THX! Z tym filmikiem zapoznałem się wczoraj i po jego lekturze zamówiłem nowy przepływomierz. Jutro będe mial prawdopodobnie i sobie wymienie. Myślałem, że cos jeszcze będzie. Pytanie które mi się nasuwa jest następujące(może bez sensu ale..)... Zakładając, że po wymianie przepływomierza , parametry w tej grupie 003 się wyrównają się i MAF (actual) w zależności od obrotów będzię się pokrywał z porządanymi wartościami w MAF (specified) czyli z przepływomierzem wszystko będzie ok, to czy będzie to miało, lub może mieć swoje odzwierciedlenie również w grupie 011 w poprawie wskaźników w Actual MAP dotyczących turbiny, czy to całkowicie niezależne sprawy. I tak czy siak trzeba się będzie zabrać za robienie turbiny??...
  3. Dziękuje Wam bardzo za podpowiedzi!!! Lookaszooo, który parametry/odchylenia świadczą o tym przepływomierzu ? MAF Mass air flow, rozumiem, ale czy ten parametr to kwestia tylko i wyłącznie samego przepływomierza czy może to być spowodowane czym innym, co skutkuje takimi wskaźnikami. (Obroty silnika są równiutkie i niefalujące na jałowym.)
  4. Proszę o pomoc w interpetacji loga dynamicznego, auto z ogromnym trudem "dochodzi" do 4000 obrotów na 3 biegu. Ogólnie od jakiegos czasu jest słabsze. Od czego zacząć diagnostyke i naprawę aby wrocić do pełni sił. EGR, Turbina, Przepływomierz ??? http://www.directupload.net/file/d/4029/tublvwh2_png.htm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...