Skocz do zawartości

Lolith1993

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Lolith1993

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Tak zaślepiony.. Może to pompa padła, ale słyszałem, że to one raczej sie nie psuły, tylko te napędy
  2. Witam! Mam problem z cisnieniem oleju w moim Audi, a mianowicie cisnienie oleju nie jest takie jak powinno być. Od początku.. Kupiłem swoje Audi i wracając 10km przed domem (dystans ok. 110-115km od domu) zapaliła mi się kontrolka Oil pressure, zamrygała i zgasła. Na poboczu zgasiłem auto, sprawdziłem olej wszystko było ok. Poczekałem chwilę, aż ostygnie i dojechałem do domu (więcej kontrolka się nie zapaliła). Następnego dnia zaprowadziłem auto do mechanika i po rozebraniu okazało się ze to oczywiście napęd pompy oleju. Napęd został przerobiony na łańcuch od 1.9tdi i zregenerowana turbina (zdechła przez brak cisnienia, ktoś dobrze wiedział co mi sprzedaje, bo wałki były przyspawane na stałe, zostały wycięte). Cisnienie oleju nie wróciło do normy, po sprawdzenia manometrem na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ok. 0.9 bara, przy 2tys obrotów 1.5-1.6 bara. Panewki sprawdzane są w dobrym stanie, gdzie może jeszcze gubić ciśnienie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...