-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Husar 91
Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Homburg
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
111 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Husar 91
0
Reputacja
-
Jak tylko go dostane to napiszę bo ja go nie zamawiałem także nie wiem Jeszcze jedno pytanko. Dziś zauważyłem, że świeci mi się dioda na guziku z ręcznego....I to godzinę po zamknięciu auta... jest możliwe aby wyczerpała aku?? To tak aku mam VARTA 12V 110Ah 920A (en) 610 402 092 316 2
-
Niewiem czy był kiedykolwiek wymieniany ale wydaje mi się że siedzi tam od nowości czyli jakieś 7 lat... W przyszły tygodniu będzie wymieniany. Cena w DE poniżej 350 euro niezejdzie...całe szczęście znajomości mnie ratują i wyniesie mnie to do 250
-
Byłem u mechanika i powiedział, że Aku "AGM" i jest padnięty.... cena z kodowaniem 400Euro...Trochę sporo. Pytanie moje jest czy mogłem coś narobić w zielonym menu i go jakoś "popsuc" ??
-
Witam Serdecznie. Mój problem wygląda następująco Odblokowałem sobie w zielonym menu poziom naładowania akumulatora i zaczęło mnie niepokoić wskazanie. Mianowicie wsiadam rano do auta patrze a tam 10% naładowania...brak komunikatu o rozładowanu a auto pali od szczału. Przejechałem dosłownie 4km wyłączam silnik i jest 60%...Dodam że wartość zmienia się dopiero po wyłączeniu silnika, nagle wskakuje na 60%. Na wieczór po przejechaniu 40km na AUTOSTRADZIE jest 100% a rano sytuacja się powtarza, i tak już od kilku dni. Pytanie moje jest czy warto wieżyć temu wskazaniu ewentualnie czy mogłem narobić coś w zielonym menu co powoduje rozładowanie aku? I czemu nie wyczerpuje się do 0 tylko zawsze 10%?