Skocz do zawartości

Husar 91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Husar 91

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Homburg

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

111 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Husar 91

0

Reputacja

  1. Jak tylko go dostane to napiszę bo ja go nie zamawiałem także nie wiem Jeszcze jedno pytanko. Dziś zauważyłem, że świeci mi się dioda na guziku z ręcznego....I to godzinę po zamknięciu auta... jest możliwe aby wyczerpała aku?? To tak aku mam VARTA 12V 110Ah 920A (en) 610 402 092 316 2
  2. Niewiem czy był kiedykolwiek wymieniany ale wydaje mi się że siedzi tam od nowości czyli jakieś 7 lat... W przyszły tygodniu będzie wymieniany. Cena w DE poniżej 350 euro niezejdzie...całe szczęście znajomości mnie ratują i wyniesie mnie to do 250
  3. Byłem u mechanika i powiedział, że Aku "AGM" i jest padnięty.... cena z kodowaniem 400Euro...Trochę sporo. Pytanie moje jest czy mogłem coś narobić w zielonym menu i go jakoś "popsuc" ??
  4. Witam Serdecznie. Mój problem wygląda następująco Odblokowałem sobie w zielonym menu poziom naładowania akumulatora i zaczęło mnie niepokoić wskazanie. Mianowicie wsiadam rano do auta patrze a tam 10% naładowania...brak komunikatu o rozładowanu a auto pali od szczału. Przejechałem dosłownie 4km wyłączam silnik i jest 60%...Dodam że wartość zmienia się dopiero po wyłączeniu silnika, nagle wskakuje na 60%. Na wieczór po przejechaniu 40km na AUTOSTRADZIE jest 100% a rano sytuacja się powtarza, i tak już od kilku dni. Pytanie moje jest czy warto wieżyć temu wskazaniu ewentualnie czy mogłem narobić coś w zielonym menu co powoduje rozładowanie aku? I czemu nie wyczerpuje się do 0 tylko zawsze 10%?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...