Tadek88
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Tadek88
Informacje
-
Imię
Tadeusz
-
Miasto
Kraków
Auto
-
Model
80 B4
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1991
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
219 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Tadek88
0
Reputacja
-
Cześć, na ile wycenilibyście Audi S4 B8.5 spełniające poniższe kryteria: początek produkcji polifta: 2012-2013 wersja europejska przebieg 150000-200000 km bez większych przygód (powiedzmy bezwypadkowy) lakier nie musi być w całości oryginalny, mogą być drobne poprawki skrzynia dsg seryjny (bez tuningu) Rozbieżność cen między rynkiem polskim a niemieckiem jest dość duża, w dodatku u nas sporo samochodów jest sprowadzonych z USA.
-
Cześć, istnieją jakieś firmy, które specjalizują się w weryfikacji Audi przed zakupem (historia serwisowa + szczegółowe oględziny) ? Dla przykładu jeśli chodzi o Bmw jest, np. BimmerCheck. Robią świetną robotę.
-
Nie masz racji, to nie są prekaty. Nie są to też "secondary cats". Patrząc na ten schemat wygląda na to, że to zwykłe tłumiki:
-
Hmm, prekaty ? To chyba niewłaściwe określenie, bo sugeruje, że coś znajduje się przed kataliatorem. Czy te dwie puszki przed tłumikiem środkowym to nie przypadkiem tzw. "secondary cats", których główną rolą jest wychwytywanie zanieczyszczeń przy "zimny starcie" zanim główne katalizatory się nagrzeją ?
-
Cześć, w Audi S4 katalizatory są zintegrowane z kolektorem wydechowym. Przed tłumikiem środkowym są dwie małe puszki. To kolejne katalizatory czy zwykłe tłumiki ? Jaką pełnią rolę ?
-
AUDI A4 B8 3.2 FSI V6 QUATTRO CALA AVANT 2xS LINE
Tadek88 odpowiedział(a) na siwy36 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
A miałeś okazję przejechać się 2.0 TFSI, jakie wrażenia w porównaniu do 3.2 FSI ? -
AUDI A4 B8 3.2 FSI V6 QUATTRO CALA AVANT 2xS LINE
Tadek88 odpowiedział(a) na siwy36 temat w Audi A4/S4/RS4 B8
Cześć, powoli szukam dla siebie Audi B8, z tym, że w nadwoziu sedan, z napędem quattro oraz manualną skrzynią biegów. Co do silników to waham się między 2.0 TFSI 211 km (CAEB) a silnikiem, który posiadasz w swoim samochodzie. Największą wadą 2.0 TFSI jest duże zużycie oleju, więc musiałbym szukać wersji, która miała zrobiony remont silnika STAGE2 albo po faceliftingu. Nie znalazłem zbyt wielu informacji na temat awaryjności silnika 3.2 FSI CALA - czy jest to silnik, która można uznać za udaną konstrukcję jeśli chodzi o bezawaryjność ? Na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie samochodu z takim silnikiem ? Ile pali na autostradzie przy około 140 km/h ?