Skocz do zawartości

drykusss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O drykusss

Informacje

  • Imię
    Pawe?
  • Miasto
    Pu?awy

Auto

  • Model
    S4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia drykusss

0

Reputacja

  1. Witam posiadam dość dziwny problem z połączeniem do ECU Sterowniki mam od producenta, Vag łączy się z ABS i innymi pierdołami Silnik i poduszki Jest taki błąd Dodam że mam ELM bluetooth i tu bez najmniejszych problemów łączy się z silnikiem kasuje błędy. Z czystej ciekawości sprawdziłem na innym audi a4 b6 z silnikiem 1.9 tu bez najmniejszych problemów się połączył Co mogę zrobić? Co sprawdzić? Proszę o pomoc Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  2. Tak od rana nie ma mocy , to dziwne auto podobno nie bylo chipowane Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Irytuje mnie to teraz na kazdym biegu pokazuje 0,6 0,7 bara albo jest chip i gdzies ucieka cisnienie albo nie wiem Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam Jestem posiadaczem jednostki 163 konnej, od dwoch dni zachowuje sie jakby ktos wymontowal mu turbine. Wywalilo mi blad P0171 Dodam jeszcze, przynajmniej raz w tygodniu wywala mi blad od "wracajacych spalin"(czy jakos tak) Jaki mam pomysł, pierwsze co zrobilem to zamowilem kabel vag, nastepnie zastanawiam sie nad zrobieniem testu szczelności... Dodam ze mam końcówkę obd II na bluetooth i apke na telefon "Torque" jest tam opcja zobaczyc ciśnie w ukladzie dolotowym ale to zrobie za 50 minut Panowie jakie pomysly co sprawdzic ,prosze o pomoc Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka "Recylkulacji spalin" przypomnialem sobie Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka Wlasnie sprawdzilem turbo dmucha 0,6 gdzie miesiąc temu sprawdzalem bylo 0,9
×
×
  • Dodaj nową pozycję...