Skocz do zawartości

AceBoy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O AceBoy

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Zduńska Wola

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Dziękuje wam bardzo. W takim razie postaram się to wszystko w jak najbliższym czasie, może i nawet dzisiaj posprawdzać i dam znać jaki będzie tego efekt.
  2. Witam serdecznie. Tak jak w temacie. Od nie dawna jestem posiadaczem Audi A4 B5 o oznaczeniu silnika ADR, pojemność 1.8. Nie owijając w bawełnę od samego początku autko sprawiało mi dość znaczące problemy, mianowicie rura od przepustnicy i przepływomierz były dość znacząco uszkodzone, nie było nawet filtru powietrza który dzisiaj również zakupiłem i włożyłem nowiutki, falowały obroty i w ogóle. Auto na starej instalacji gazowej, z której aktualnie w ogóle nie korzystam ponieważ 'strzela'. Ten problem również występował podczas jazdy na benzynie, lecz po wymianie wcześniej wymienionych podzespołów auto zaczęło normalnie funkcjonować na benzynie, choć jednak nie do końca. Podczas dłuższej jazdy, jak już nagrzeje się lekko silnik co chwile wyskakuje kontrolka czerwona od oleju pikająca, stan oleju jest w porządku bo sprawdzałem. Po czasie od tego pikania auto po prostu naturalnie gaśnie i przez parę minut jest problem z jego odpaleniem, lecz jak już załapie to jedzie dalej. Czuć w środku auta tak jakby przepalający się olej silnikowy i przypuszczam, że jest gdzieś nieszczelność i ten olej kapie na rozgrzany silnik stąd taki objaw. Tak czy siak czekam na wypowiedzi obeznanych użytkowników, za wszelkie komentarze w mojej sprawie dziękuje z góry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...