Skocz do zawartości

Daniel Winiarczyk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Daniel Winiarczyk

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. hehehe motorówkę - ladnie powiedziane. Dzieki!! podjade do mechanika zeby sprawdzil i dam znac Pozdrawiam
  2. Faktycznie moze zle wpisalem nr. silnika ( nie bylem pewny ) tak miga mi kontrolka jak na zdjeciu w tym artykule.
  3. Witam wszystkich 2tyg. zostałem posiadaczem wspaniałego Audi A4 w wersji B7 a że były wakacje trochę nim pojedziłem nad morze w góry i wszystko było ok, wróciłem z urlopu i do pracy mam mały odcinek drogi więc samochód zagrzał się i po 30 min jazdy koniec. Wczoraj wracając z pracy zaczeły obroty z biegu jałowego z 800 wskakwiać na 900 i tak się utrzymywały, samochód przestał mieć kopa ( zmiennie ) raz miał raz nie. Dzisiaj rano po odbaleniu wszystko było ok po przejechaniu i rozgrzaniu silnika problem z obrotami znowu wystąpił, wskoczyły na 900 np. stojac na światłach. Generalnie miałem kilka krótkich odcinków do przejechania i po pewnym czasie zaczeła migać kontrolka DPF, bardzo przestraszyłem się tym faktem i odrazu edukacja w internecie. Wyczytałem że jest zapchany filtr DPF i że trzeba przez 10min - 15 min na obrotach 3000 jechać nieustannie - tak też uczyniłem i wszystko wróciło do normy, samochod jeździ sprawnie, ma moc, obroty są ok jednak kontrolka dalej miga. Co w takiej sytuacji mogę zrobić ? Dzięki wielkie za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...