Skocz do zawartości

michal050677

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michal050677

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Rybno

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia michal050677

0

Reputacja

  1. Witam temat odwieczny posiadam audi a4 b5 1.6b +lpg silnik AHL przebieg 100 tyś benzyna i ponad 300 tyś gaz. sprzęt reduktor alaska (wymiana membran około 30 tyś km temu) elektronika STAG-300-4 ISA listwa valtek czerwona (wymiana wewnętrznych tłoczków około 30 tyś km temu) audi po tych wymianach ogólnie było okej poza tym że spalanie trochę wzrosło. aż do do teraz kiedy zaczęły się problemy typu brak mocy Pb/gaz szczególnie popołudniu w te duże upały rano było w marę okej , sprawdzana przepływka ,czujnik wału aż po wymianę cewki która rzekomo była padnięta bo na 1 cylinder nie zawsze pracowała. Po wymianie niby okej ale straszny brak mocy nie chciał się wkręcać na obroty na gazie i na Pb (padły sugestje słabe ciśnienie paliwa i wtryski do wymiany) ale dlaczego na gazie słaby. dodam jeszcze że było sprawdzane ciśnienie na tłokach u mechanika to dobijał do 14 . zabrałem się więc do podpięcia sterownika i zrobienie jeszcze raz autokalibracji mapy nie były super ale audi nadal się dławiło i strzelało dopiero jak podniosłem mnożnik do 2,2 to auto zaczęło w miarę wkręcać się na obroty i przestało strzelać na pb bez zmian. Wiem że podzespoły do lpg nie są nowe tylko w Moich stornach to gazownik kręci głowo i mówi że wsio do wymiany tylko czy warto przy takim przebiegu. proszę o opinie jakieś podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...