Skocz do zawartości

Paweł_91

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Paweł_91

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Łódzkie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Problem rozwiązany okazało się że turbina była do czyszczenia zacinała się geometria, teraz auto poprawnie przyspiesza i zero błędów na vagu. Nowe logi po zabiegu http://vaglog.pl/log-011_S094R5.html
  2. Witam podepnę się do tematu proszę o analize logów http://vaglog.pl/log-011_L6hy2.html pacjent a4 1.9 tdi 110km afn brakuje mocy podczas przyspieszania, mam wrażenie że im wyższe obroty silnika to odcina turbo, wężyki podciśnieniowe sprawdzone, do obu zaworków psiknięte wd40 przedmuchane nic nie pomogło, map sensor wymyty, wyskakuje jego bład 00519 intake manifold pressure sensor G71 oraz 28-10 Short to plus intermittent (ten błąd wyskakuje co chwile). auto 2 lata nie sprawiało kłopotów było ok zero błedow, do teraz .Co może być przyczyna co mogę sprawdzić jeszcze ?
  3. Paweł_91

    Kabel KKL

    Mam program vcds-lite relase 1.2 i nie umiem skasować inspekcji wchodzę w 17 instruments potem adaptation 10 ,wpisuje kanał 10 i dalej error jaka tego przyczyna ? nieodpowiednia wersja demo czy coś innego ? jak kliknę na About to jest na zielono fully registrated / activated,więc powinno być ok. Próbowałem zainstalować vag com 409.1 ale na windows 7 64bit nie działał... jedynie vcds mi sie połączył
  4. Dobrze pamiętałeś trzeba zdjąć pokrywkę od komputera i tam są kostki z przewodami, ten od czujnika temp oleju jest niebieski z białym paskiem, wpiąłem się do kostki przewodem i puściłem go na licznik i wszystko gra .A z licznika wychodzi mała czarna kosteczka właśnie na ten czujnik ,także nie trzeba żadnych schematów z pinami szukać.
  5. Witam podepnę się pod temat ,muszę wymienić licznik w a4 1.9tdi afn 97r i czy mogę sobie założyć taki z dodatkowymi zegarami temp oleju i wskaźnikiem ładowania ? Obecny licznik to przedlift bez fis, kostki licznika to żółta ,niebieska i mniejsza czarna ,oraz ma wskaźnik temp zewnętrznej. Zegary wyskalowane do 220 i tylko liczby parzyste na prędkościomierzu.Gdy założę ten licznik z dodatkowymi wskaźnikami, rozumiem że voltomierz zadziała sam,a czujnik temp oleju wkręcę w podstawę filtra, zlokalizowałem blisko podstawy filtra oleju wolny niepodpięty przewód z wsuwka ,wygląda na fabryczny czy możliwe że to właśnie do czujnika temp jeśli tak to powinno zadziałać i nie musiał bym nic rzeźbić.Jeśli by się okazało że wskaźnik nie ruszy to jak podłączyć ,skąd dokąd puścić kabelek ?
  6. Problem rozwiązany upalona była wiązka prowadząca do czujnika ciśnienia klimatyzacji, przewody się stopiły na całej długości około 1,4 m dlatego było zwarcie. Można ten element wymienić cały, dokupić na szrocie ,wystarczy wypiąć 2 kostki. Albo kupić w hurtowni elektrycznej przewód typu linka 4x1,5mm i zalutować końcówki.
  7. Witam W moim audi b5 97r 1.9 afn pojawił się problem z elektryką po przekręceniu kluczyka na zapłon ,pali bezpiecznik nr 25 od nadmuchu i klimy 30A i jeszcze do tego załącza się elektryczny wentylator chłodnicy. Wiskoza działa normalnie.Wypinałem kostke od silnika dmuchawy, wyjałem też i odpiałem panel klimatronika, pod maska odłączyłem zasilanie wiatrka z kostki i przestał szumieć. Odpinałem zasilanie sprężarki klimy ,czujnik ciśnienia klimy działa napewno, ale też go odpiołem,nastepnie kostke z czujnika termicznego w chłodnicy oraz czujnik temp wody, podmieniałem kostke stacyjki ,ale jest prawie nowa. Pomimo tego przękrecenie kluczyka od razu powoduje spalenie bezpiecznika...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...