Skocz do zawartości

ajsss

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ajsss

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Białogard

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia ajsss

1

Reputacja

  1. czyli tylko przełożyć i powinno pójść pod moją wiązką ? czymś muszą się różnić skoro inne mają oznaczenia?
  2. a jeszcze takie pytanie czy jak np. kupię drugi silnik z oznaczniem BRE, to podejdzie on bez problemu? czy wiązkę trzeba przekładać i coś rzeźbić? bo może trafi mi się okazja i za 2000zł bym miał taki silnik tylko czy on podejdzie.
  3. no właśnie coś czuję że to będzie jednak tłok, jak byś mógł podesłać momenty dokręcenia to było by fajnie od poniedziałku mam urlop i rozkręcam, postaram się zapodać jakieś fotki jak to wygląda.
  4. Witam, jestem tutaj nowy i od razu z ciężkim pacjentem, auto zaczęło chodzić na 3 gary po diagnozie brak kompresji na 3 cylindrze pokazuje bardzo fajne "0" i teraz pytanie, co w tym silniku pada, tłok czy raczej głowica pękła? Czy głowice 16v są wymienne? mogę wpakować głowicę np. BKD, BRD, BRE, BKP? Czy warto ratować głowicę spawaniem? Czy szukać regenerowanej na allegro? Czy jak padł tłok to doły są wymienne j/w ? Dodam może że raczej będę sam to robił ze względu na koszty. Pozdrawiam, Arek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...