Skocz do zawartości

brzoza-junior

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    0
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O brzoza-junior

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia brzoza-junior

0

Reputacja

  1. Przelot dopiero po zimie będzie robiony, na razie tylko katy wyleciały
  2. ale P&P czy trzeba coś kombinować ?
  3. Jakie były objawy, że wymieniałeś? Mniejsza ilość oleju w skrzyni, delikatne szarpania, osuwanie się auta z górki na biegu, tyle jeśli chodzi o skrzynie Panowie podejdą schowki pod fotele do mnie ??
  4. Posiadam na sprzedaż bądź zamianę ori zderzak do audi a4 b7 s-line sedan ,odnowiony, oszlifowany gotowy do malowania, dyfuzor/dokładka gotowe pomalowane na czarno. Poniżej zdjęcie z nr części do sprawdzenia. Pytanko bo ktoś wzbudził moją wątpliwość, czy można po nr części dokładnie określić z jakiego samochodu jest zderzak?
  5. Ostatnio mnie zaczęło zastanawiać czy to że po odpaleniu na zimnym przez kilkadziesiąt sekund audi trzyma 1050-1100 obrotów jest normalne ? po chwili schodzi na 900 i równo trzyma.
  6. Zastanawiam się nad zakupem lotki na klapę oraz listw na drzwi od eski i moje pytanie do was czy ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie ? czy polecacie tylko ori czy zamiennik jakiejś firmy też by pasował bez "rzeźby" ?!
  7. Jeszcze muszę pościągać chromy z szyb tylko nie do konca wiem jak sie za to zabrać
  8. Przy dziadkowej jeździe i pustych drogach może i by dał radę mieć 13l/100
  9. U mnie to nawet 16-18l przy krótkich dystansach i korkach które jak wiemy w krakowie dają po d*pie :/
  10. No wiadomo, w razie czego mam wszelkiego rodzaju papierkowe potwierdzenia typu faktury za części oraz kwity z warsztatu. Jeśli będę zmieniał auto to audi zostanie w rodzinie najprawdopodobniej więc luz Zrobiłem kilka zdjęć środka ale tylko takie poglądowe, zrobię to porządnie jak odbiorę auto z kompleksowego czyszczenia wnętrza pod koniec tygodnia: Miałem dokładnie napisać co było robione przy motorze więc tak : głowice regeneracja, blok szlif, pierścienie, panewki korb., panewki główne, panewki oporowe, uszczelki silnika ASO, uszczelki silnika góra kpl., pompa wody, zestaw rozrządu, zestaw mikro, filtry kpl, pierścienie wałków rozrządu kpl., olej 5w/40, filtr oleju, pompa wspomagania, zbiornik na płyn wspomagania ( rozwalał się ), olej skrzynia, filtr skrzynia, simmering skrzyni tył, uszczelka skrzyni, wahacze kpl. lemforder, drążki kier. kpl. , końcówki kpl., wahacze tył, gumy stab., tuleje kołyski kpl , czujnik położenia wału, przewody ham. , simeringi półosi, olej dyfer 75w/90, mocowanie amort tył, odboje + osłony, łączniki stab. tył, łożyska piast tył. Na tą chwilę to tyle, chyba nic nie pominąłem Jeszcze tylko mam taki problem, zapala mi się check co jakiś czas i jest to błąd " odpowietrzania baku" czy coś takiego, wymieniony został już odpowiedzialny za to badziew pod maską ale problem nie ustąpił, ponoć to może być jakiś filtr węglowy w baku, czy ktoś się orientuję w tym temacie ? Co myślicie o takiej dokładce zderzaka tył z linku jak pisałem wcześniej? Czy lepiej cały zderzak? Pzdr
  11. dolewki były w granicach 1l na 700km w zależności od stylu jazdy :/ Podziękował, a audi powoli ale miejmy nadzieje że będzie czym się chwalić W sumie to bieda z fotorelacją mamy tylko przy finiszu a reszta przepadła :/ To chyba tyle odnalazłem w tym momencie A Panowie jesteście w stanie mi pomóc z tymi amorami ? Czy wie ktoś jaką długość ma amor bilstein b8 ?
  12. Jest włożony LPG ale nie podpięte i chyba całkiem go wywalę , na PB98 w mieście koło 13-15l/100km przy w miarę dynamicznej jeździe a na trasie to spokojnie schodze do 9l/100km a foty mi się ładować nie chcą, w symie i tak mam same z warsztatu ale jutro mam go odebrać jak pospawają wydech to może coś zrobię Tu mam kilka fotek zrobionych dziś na szybko: A tu moja poprzednia furka która już dawno sprzedana, może ktoś gdzieś widział : Jeśli chodzi o plany na najbliższy czas to : - wydech kwas przelot na jednym tłumniku ( katów już nie ma ) - zderzak tył s4 ( ewentualnie sam dyfuzor ?! coś takiego http://allegro.pl/zderzak-dokladka-spojler-audi-a4-s-line-lifting-i5632585457.html ? ) - przód bixenon - navi RNS - na lato jakieś koło waham się między 18'' a 19'' ( jakieś propozycje? ) - układ hamulcowy s4 ( ale na to daje sobie czas ) - lusterka grzane ( postaram się przed zimą ) - ogólne dołożenia wszelkich udogodnień do wnętrza typu dodatkowe oświetlenie nowa kierownica itp itd. - usunięcie chromów z grilla oraz obrysów szyb Tak z grubsza to są podstawowe rzeczy które mam w planach ale pewnie dojdzie parę spraw a teraz mam do Was pytanko, bo wyminiam właśnie amory z tyłu i zastanawiam się nad bilsteinem b8 ( chciałem b6 ale jest za długi ) albo nad tym co było teraz czyli weitec teraz pytanie czy ktoś się orientuje po ile i gdzie dostane takie amory ? czy myślicie że wchodzi w grę regeneracja ?
  13. Witam. Od jakiegoś roku jestem właścicielem audi A4. Na dzień dzisiejszy wygląda to tak: - model A4 - napęd quattro - moc 162kW / 220hp - pojemność 3000 - moc 220hp - skrzynia tiptronic - kolor delifingrau - ABS ESP - pakiet oświetlenie - halogeny - 8 x airbag - klima dwustrefowa - tempomat - zawieszenie weitec przód gwint tył kit -35 - 4 x elektryczne szyby - elektryczne lusterka - czujniki parkowania tył - ksenony + spryski - radio dwa din ze zmieniarką na 6 cd ( nie pamiętam modelu ) - tapicerka w szarym kolorze - fotele kubełkowe - dwa podłokietniki, dwa schowki - szyberdach elektryczny - fabryczny alarm - centralny zamek - pełen fis z kolorem - fabryczne navi na fisie - kierownica multifunkcyjna - domykanie z kluczyka szyb oraz szyberdachu - wykończenia kierownicy lewarka w skórze - felgi na ten moment 17'' Jestem jego posiadaczem od sierpnia zeszłego roku, wszystko fajnie ładnie ale zorientowałem się że bierze olej i to nie mało. Z nowym rokiem zapadła decyzja że trzeba się tym zająć, zagłębiając się w temat silnika okazało się że już nie jeden tam zaglądał i robił wszystko jak chciał, więc na początku miało być uszczelnienie i ogarnięcie góry silnika a skończyło się na generalnym remoncie całości silnika i nie tylko, dużo rzeczy już za mną ale prace nadal trwają Postaram się jakoś na dniach znaleźć czas i wrzucić obszerniejszy opis prac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...