Skocz do zawartości

BloodOmen

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BloodOmen

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Konina

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

272 wyświetleń profilu

Osiągnięcia BloodOmen

0

Reputacja

  1. Problem powrocił lecz po każdym wyczyszczeniu egr jest dobrze na kilka dni. Poddaje się i samochód ląduje u mechanika na święta. Mógłby ktoś jeszcze napisać jakie są objawy przytkanej pompy paliwowej?
  2. Przed wczoraj został wyczyszczony EGR, przepustnica oraz filtr powietrza oraz wymieniony filtr paliwa, prowadnica zacisku tylniego hamulca która była trochę zapieczona. Auto rusza teraz calkiem dobrze (zobaczymy co bedzie dalej). Dziewne jest to że jak rozebrałem puszkę filtra powietrza i go wyczyscilem mimo iz byl niedawno wymieniany i czysty poskladalem wszystko do kupy i pojechalem na cpn to juz wtedy zauwazylem zmiane w moim samochodzie?!! Pojawił się lub wcześniej tego nie słyszałem stukot po prawej stronie od rozrzadu który cichnie po zagrzaniu silnika. Chciałbym poczyścić także inne elementy. Możecie napisać co jeszcze mogłbym poczyścić? Samochód po naprawach przeżył trasę (800km) i tu pozytywne zaskoczenie. Od zakupu tego samochodu nie zrobiłem tej trasy z tak małym spalaniem (5.3 l na 100 km przy 140 km/h wskazanie komputera lecz widoczne tez na wskazówce ilości paliwa). Za to wsteczny mi sie swiecil caly czas i musialem wykrecac zarowki przy policji na Słowacji Dla potomnych trafiających na ten wątek: u mnie obstawiam że powodem problemów był EGR który po demontażu był objętościowo conajmniej 5x wiekszy (sadza). Po wyczyszczeniu i pojeżdżeniu kilka dni chyba się dobrze rozruszał i na dzień dziesiejszy jest bajka. Czy dobrze myślę że EGR przez sadze mógł się blokować w pozycji otwartej (tzn. recyrkulacja spalin) i samochód nie miał mocy przy ruszaniu na zimnym i dodania więcej gazu??? Oraz zwiększone spalanie spowodowane potrzebą dodawania więcej gazu w celu rozpędu itd???
  3. Witam jestem na urlopiwe w naszym pięknym kraju i wkoncu jest czas miejsce i warunki na wieksze naprawy. Wczoraj zauważyłem że po odpaleniu na biegu jałowym (chyba z okolic rozrzadu) wydobywa sie takie delikatne stukanie co jakis czas (przyjmijmy co 5 sekund slychac TYK). Dziś wyskoczył błąd 19781- Power Supply Terminl 15: Imlansible P3325 -000- Intermittent. Nie mogę go znaleźć na necie. Wiecie może cóż to za błąd??? Sprawdzalem też sprzęgło metoda ruszania na 3 bigu na recznym oraz 1500 obr/min gaz w deche i patrzenie na zachowanie obrotomierza. Wynik: sprzęgło raczej nie ślizga a rusza się nadal tragicznie już nawet teraz codzien. Dziś wymieniam filtr paliwa i będę oglądał wszystkie hamulce oraz potraktuje go srodkiem do czyszczenia PD bezpośrednio do przewodów paliwowych. Myślę też nad wymianą termostatu i płynu chlodniczego. Co do wczesniejszych wskazówek. Wężę idące od zbiorniczka wyrównawczego nie puchną nie widać osadu w płynie więc narazie nie myślę o UPG. Wieczorem dam znać co i jak po zabawie w mechanika;)
  4. szukam na allegro ale znalazlem tylko testery za 2-3 stowy oraz jakis plyn reakcyjny za 80 mowisz o czyms takim??
  5. Płynu nie ubywa mam go troche ponad MAX juz kupe czasu (dolalem kiedys troszke za duzo). Dodam jeszcze że płyn jest brązowaty ale w całości i lekko tłustawy na palcach. Reszta do ogarnięcia jutro dopiero.
  6. jade na urlop do Polski i odstawie na sprawdzenie auto mechanikowi (sprawdzony dobry fachowiec pracujący długo w serwisie bodajze AUDI) Zeby sprawdzil sprzegło na swoje "oko". Myśle nad zmianą samochodu więc nie wiem czy będę coś ruszał w tym ale jak cos to dam znać. Ostatnio mam strasznie mało czasu ale jeszcze coś pokombinuje na własną ręke. Czytając opis kolegi przyszło mi porównanie do głowy. Moje auto poprostu rusza jak pod dużym obciążeniem. Jeszcze mam prośbę by ktoś kto wie dokładnie opisal jak ściągnąć pokrywe tej puchy komputera bo nie mogę znaleźć na necie. Witam dzis poprawiłem kat synchronizacji na 0. Zobaczymy czy bedzie jakas widoczna zmiana. Ostatnio zauwazylem ze autko kopci na bialo jak jest zimne oraz jak cieple czasami i przy dodaniu gazu. Oraz w zbiorniczku wyrownawczym plyn zrobil sie delikatnie przybrazowiony. Czy to olej?? jeśli tak to uszczelka pod głowicą?? Co można jeszcze sprawdzić?
  7. Przypalenie sprzęgła pomogło. Czyli co sprzęgło do roboty?? Jak zdjąć tą pokrywe puszki komputera. Odkręcam 4 sruby i co dalej bo mocno trzyma a nie moge znalezc na necie. Oraz jak sprawdzic filtr paliwa i cisnienie tandem pompy. Tandem pompa to przez vaga?
  8. Bolce były ok a hamulce zmieniane dość dawno. Felgi nie są gorące a koła sie kręcą w miare luźno. Autko chyba poczeka do piątku bo kiepsko z czasem narazie.
  9. Co do sprzęgła nie wykluczam ale czy chodziło by wtedy na innych biegach dobrze? Wyższe biegi wskakują bardzo miękko bez szarpnięcia jedynie jak auto zimne to delikatnie czuc przy zmianie biegu ale naprawde minimalnie tylko to ruszanie. A wiąże to z innymi usterkami gdyż wzrosło spalanie i miewałem też czasem problemy z odpalaniem w postaci wstrząsów silnika z kopceniem w trakcie rozruchu lecz one juz ustąpiły.
  10. Niestety dziś już nic nie uda mi się zrobić, ponieważ dopiero wróciłem do domu. Lecz na bieżąco będę pisał co i jak. Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie. HM dziś jak jechałem samochodem postanowiłem dokładnie się "przyjrzeć" i opisać co najbardziej daje sie we znaki, a mianowicie: pada od kilku dni a samochód stał na utwardzonym parkingu co daje większą wilgoć od dołu. Po odpaleniu na zimnym silniku niemożliwe ruszenie na biegu 1 bez wstrząsów silnika. Gdy samochód się zagrzał, wstrząsów w trakcie ruszania nie była ale. I tu pojawia sie ale zauważłem że wtrakcie puszczania sprzęgłą, silnik bardzo się męczy jakbyscie chcieli ruszyć na delikatnie zaciągniętym ręcznym. Dodam że niedawno wymieniałem klocki tył i przód oraz płyn hamulcowy i nie zauważyłem jakichs nieprawidłowości działania układu. Jedynie delikatna rdza za gumką tłoczka w przednich zaciskach ale koło kręciło się w miare luźno na podnośniku. Nie jestem pewny ale mam wrażenie że moje audi zrobiło się żwawsze po dogięciu tych konektorów lecz może to byc tylko złudzenie.
  11. Dziekuje wszystkim za zainteresowanie. Logi przerzuce pozniej na tamta stronke by były czytelniejsze. A co do reszty porad pewnie muszą poczekac do weekendu lub chociaz poprawy pogody. Elektryke napewno sprawdze. michcio1985 jakies porady jeszcze dotyczące elektryki (co sprawdzic itd)? Dziś zobacze jeszcze czy po dogięciu konektorów te wartości 128 zniknęły czy nie. korekcje +/- 7 sa spowodowane zuzywanymi PD czy moze być to objaw np uszczelniaczy lub czegoś innego? Myślałem jeszcze wyczyscic porzadnie konektory z oleju i psiknać kontaktem czy jest jakis sens sie bawic z tym?? Co do korekcji kata synchronizacji muszę obczaić temat i tez cos z tym zrobie.
  12. Komplet filtrow zmieniany wraz z olejem okolo 3-5 miesiecy temu (wszystko z firmy FILTRON. Logi robione przed dogięciem konektorów. Co do 4 nie kumam o co chodzi z tym odcieciem. Uszczelniacze nie ruszane(auto posiadam dopiero troche ponad rok). EGR tez nie zaslepiany a tak dla wlasnej informacji gdyz jestem troche zielony, co da zaslepienie go na probe? Jutro obczaje reszte zagadnien zwiazanych stricto z samochodem gdyz trzeba sie do roboty wyspać ;P Chodzi o nowe logi dynamiczne grupy 11,3,8? Pytam gdyż są zrobione i znajdują się na tych zdjęciach. Zatrybiłem o co chodziło z tym odcięciem i tą czwórką. Czytalem ze normalnie maja byc zera a po przegazówce ma byc wartość 4 a u mnie jest normalnie 0 wszedzie wiec ok a po przegazowce 128.
  13. bez logó możecie coś jeszcze powiedzieć??? Witam Po dłuższym czasie znalazłem chwile by zakupic i uporac sie z interfejsem do VAG COM oraz zrobić LOGI. Prosiłbym o ich sprawdzenie gdyż kłopoty z samochodem jak w tym temacie nie ustąpiły a wręcz bym powiedzial się nasilyly. Oto logi: https://zapodaj.net/474a5abb4aa3e.jpg.html- LOGI 001,004,003,007 stat. https://zapodaj.net/87b893ea8622f.jpg.html- LOGI 013,014,018,023 stat https://zapodaj.net/10be853415e59.jpg.html- LOGI 001 dyn https://zapodaj.net/8847d9098da84.jpg.html- LOGI 003 dyn. i BS https://zapodaj.net/bea906bf0d697.jpg.html- LOGI 004 dyn https://zapodaj.net/c686c4448646b.jpg.html- LOGI 008 dyn https://zapodaj.net/62af6362ceb78.jpg.html- LOGI 010 dyn https://zapodaj.net/65751d6e84378.jpg.html- LOGI 011 BS i dyn Logi są niekompletne gdyż nie chce mi wejść grupa 000 (wyskakuje jakiś błąd o zakresie wyboru od 000-2xx) oraz grupa 014 nic nie pokazuje jeżeli są to ważne i bardzo potrzebne grupy jutro postaram sie jakos to uzupełnić. Co do wstawionych logow jesli cos jest nie tak poprawie jak najszybciej jeśli mi napiszecie co do poprawy. Mam jeszcze pytanie. W grupie 018 mam same 0 wiec jest ok lecz po naciśnięciu pedału gazu i zwolnieniu go wyskakuje 128 na wszystkich okienkach czasem miga gdzieś 4. PD do wymiany czy może byc listwa z wiązką już na wykończeniu?? Dziś poczyściłem i podoginałem konektory przy PD, zobaczymy czy coś pomoże.
  14. Witam Jakiś czas temu zakupiłem interfejs do diagnostyki jak na zdjęciu.Zdjęcia w linkach na końcu. Zainstalowałem wszystko z płytki jak w instrukcji (port COM zmieniony itd.) lecz program nie widzi interfejsu. Po próbie połączenia (na zapłonie i podłączonym gnieździe samochodu) wyskakuje błąd że port jest OK ale nie wykryto interfejsu. Zdjęcie z menagera urządzeń także w linkach. Dodam iż to interfejs VAG KKL ID7 od ross tech gdyż odnośniki do strony tej firmy wysłał mi gość od którego to kupiłem na allegro. I proszę oszczędzcie mi komentarzy typu tani syf sie do niczego nie nadaje itd. Potrzebuje interfejsu na własne potrzeby żeby sobie sam coś pogrzebać przy aucie. https://zapodaj.net/255be304416fb.jpg.html https://zapodaj.net/5be8e85960636.jpg.html Dodam jeszcze że próbowałem na dwóch latopach jeden z windows 10 a drugi z windowsem 7 starter 32 bit Witam dzies udalo sie mi uruchomic kabel z vag 311 oraz polskim vagiem bodajze 4,9 lecz VAG-COM 409 nadal nie widzi interfejsu
  15. EGR byl wymieniany w tamtym roku. Musze o tym poczytac bo nie bardzo kumam o co chodzi z tym zaslepieniem ok juz ogarnalem to zaslepianie i moze warto sprobowac, co uwazacie?? Chcialem jeszcze dodac ze po ziemie dranstwo zaczelo spalac wiecej ON okolo 0,5-1l na 100km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...