Skocz do zawartości

mateusz9535

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateusz9535

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    ?osice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia mateusz9535

0

Reputacja

  1. Witam. Mam problem z Samochodem A4 b6 1.8t 150km. Samochod ciezko odpala strasznie dlugo kreci wymieniony jest rozrusznik pompa paliwa i alternator. Prz odpalaniu na zimnym mam 1200 obrotow i lekko czuc drgania. Zdarza sie ze podczas postoju silnik chodzi jakby na 3 gary. Auto ma Lpg. Pozdrawiam i prosze o pomoc. Swiece wymienione tydzien temu. Bledow brak
  2. Wydaje mi sie ze to P0340 Dzisiaj wyskoczyło mi osiem błedów: -17748- czujnik połozenia wałku rozrzadu (G40) / Czujnik połozenia wału korb.(G28) nieprawidłowa korelacja P1340 - 002 - Dolna wartosc skrajna przekroczona - MIL zapalona -16825- Układ odpowietrzenia zbiornika paliwa - nieprawidłowy przepływ P0441-001- górna wartosc przekroczona 16727- czujnik połozenia wałka rozrzadu(G40) sygnał za wysoki P0343-001- Górna wartosc skrajna przekroczona - Sporadyczny 18010 - zasilanie napieciowe zacisku 30 - napiecie za nniskie - P1602-002- dolna wartosc slrajna przekroczona - sporadyczny 17544 zespój 1, adaptacja mieszanki (add): mieszanka za uboga -P1136-001 - gorna wartosc skrajna przekroczona Prosze o pomoc. Pozdrawiam
  3. Witam wszystkich. Wczoraj odebrałem moje audi od mechanika gdzie był wymieniany blok silnika oraz głowica. Po podłaczeniu do komputera pojawił sie bład czujnika połozenia wałka rozrzadu. Samochod odpala bez problemu nie ma takze jakiegos spadku mocy. Dodam tez ze przed naprawa nie było tego błedu dopiero teraz. Jaka moze byc przyczyna?? PRosze o pomoc i Pozrdawiam
  4. Witam wszystkich. Czy blok z silnika od a3 1.8t 150km ARZ bedzie pasował do mojej audi a4 b6 1.8t 150km avj Prosze o szybka odpowiedz
  5. ok kruciec jutro znajde tylko dlaczego w układzie chłodzenia na tescie pokazało obecnosc co2
  6. A ten kruciec to od czego/? Teraz zobaczyłem ze samochod troche na biało dymi
  7. Witam wszystkich Forumowiczów. Mam problem z nowo zakupionym audi. Samochód pracuje nierówno na wolnych obrotach i ucieka mi płyn z układu chłodzenia. Zrobiłem test na szczelność głowicy i wyszedł negatywnie. Uszczelka była robiona miesiac temu przez sprzedajacego na co mam paragony.Planowanie i szczelnosc głowicy było robione. Co może być przyczyna uciekajacego płynu i negatywnego testy oraz nierównej pracy na niskich obrotach. Czy przyczyna tego może byc nieszczelnosc w układzie chłodzenia. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...