Skocz do zawartości

biker_ebg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O biker_ebg

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    EBG

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia biker_ebg

0

Reputacja

  1. Witam po raz pierwszy wszystkich użytkowników, Mam lekko pomodzoną A4 B5 AFN i niestety, po ostatniej modyfikacji borykam się z dość poważnym problemem. Krótka specyfikacja auta: AFN+w240+wałek SDI+pompa 11+fmic+wydech 2,75"+EGR out+KAT out+turbo hybryda ARL+ MAP 051c Problem pojawił się po wymianie turbo na większe i założeniu MAP sensora 051C. Pojechałem na program, wszystko zostało wystrojone, ciśninie doładowania 1,6b, MAP sensor ogarnięty i zaadaptowany do ECU. Po tygodniu, kiedy podłączyłem auto pod VAG-a wyskoczył błąd: 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 31-10 Open or Short to B+ - Intermittent Z automatu temperatura dolotu w VAG 136,8c. Z tego powodu ECU obcina mi doładowanie do 1,4b (to ponoć normalne przy tym błędzie). Jeśli chodzi o diagnostykę to wszystkie kable posprawdzane, nowy MAP sensor pokazywał to samo. Natomiast, żeby było ciekawiej, to po podłączeniu starego czujnika G72 temperaturę pokazuje mi normalnie, ale tego już do sztywnego dolotu nie wstawię. Ktoś z Was miał podobny przypadek lub zna rozwiązanie na moje bolączki? Na chwilę obecną utknąłem w czarnej ..., bo kable wymienione i przelutowane i nic to nie pomogło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...