Skocz do zawartości

Maciek Michalik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Maciek Michalik

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Lesna

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Nie, nie czka. W ogóle problem znikł sam z siebie, byłem w Polsce u swojego mechanika który wymienił mi złącze elastyczne tłumika i przeguby. Wątpie aby któreś z wymienionych rzeczy miałyby jakiś wpływ na te dźwięki ale od momentu odbioru auta dźwięk dziwnym cudem ustał. PS. mocy mu też nie brakowało.
  2. Dziwne bo ostatnio dwumasa była rozbierana i sprawdzana przy okazji innych napraw i mechanik stwierdził że wszystko z nią jest jeszcze w porządku. Mam pytanie bo obecnie jestem zagranicą a na koniec miesiąca mam do przejechania jakieś 1300km i czy powinienem się obawiać wracać za taką usterka dodam że sprzęgło działa jak należy i łapie tak jak powinno. Dodam jeszcze że dzisiaj podpialem auto do komputera i wyskoczył mi Glow Plug Control Module to PCM Communication Circuit Range/Performance taki o to błąd kod to P0684.
  3. Witam ! Od kilku dni w moim audi występuje dziwny dźwięk przy przyśpieszaniu. Problem objawia się tym że przy dodaniu gazu w momencie gdy auto jest na 2 lub 3 biegu i osiągnęło 1600-1800 obr/min w kabinie można usłyszeć dźwięk przypominający skrzypienie lub ociarające się o siebie gumy, dobiega ona tak jakby z tyłu auta z okolic pompy paliwa na moje ucho. Będę wdzięczny za każdą pomoc
  4. Piotrsob a masz może jakiś schemat albo zdjęcie jak one powinny wyglądac??
  5. No tak mechanik tez o tym pomyślał i porównał powierzył wal nowy z uszkodzonym i sprawdził numery wniosek: wal dedykowany do tego silnika BPW, zamówiłem dzisiaj nowy czujnik położenia walka rozrządu i prawdę mówiąc czuje ze znowu pieniądze w błoto wyrzuce ale już w sumie się łapie czego tylko mogę.. I prawdę mówiąc jeśli to nie będzie ten czujnik to ja nie wiem.
  6. Nie mam opcji nagrania filmiku ponieważ jestem zagranicą. ;\ Mechanicy szarpia się z autem ale dalej jest to samo ręce i cycki odpadają przy tym juz... Był facet z komputerem zrobił wszystkie pomiary i jedyne co wykazał komputer to brak synchro pomiędzy wałem korbowy a rozrządem.. wiec rozrząd rozebrany złożony na nowo a problem ten sam. Wymienili czujnik położenia wału i dalej to samo.. Ktoś by mógł podsunac jakieś,, tropy'' co by mogły trochę rozjaśnić problem a najważniejsze przyczynę bo ja już do tego nie mam siły, próbowałem coś na forum znaleźć ale efekt tego taki sam co z moim autem czyli NIC. Za każdy post dzięki wielkie )
  7. Wszystko wymienione w rozrządzie (cały kompletny)
  8. Tak tylko on za każdym razem pali jak igiełka chodzi jak prawidłowo na biegu jałowym. Problem pojawia się gdy chce się dodać gazu auto przekracza 900obrt/min zaczyna się dławić i gaśnie.
  9. Witam forumowiczow. Jestem posiadaczem audi a4 b7 2.0 tdi o kodzie silnika BPW. Problem moj sie zaczal gdy bylem w podrozy i na terenie Niemiec auto zgaslo i po ponownym odpaleniu wydawalo z silnika metaliczny dzwiek.Mechanik stwierdzil ze zostal urwany wal korbowy w skutek uszkodzenia pompy oleju ( dokladniej rysika ktory ta pompe napedzal). Mechanik zamowil czesci i wymienil: wal korbowy, korbowody, wszystkie uszczelki, plyny, oleje, caly rozrzad, pompe oleju (ta na lancuszku bez rysika).Po zlozeniu wszystkiego w jedna calosc, odpalilismy auto.... No wlasnie auto chodzi po odpaleniu prawidlowo na biegu jalowym lecz po dodaniu gazu zaczyna sie dlawic i gasnie. Podlaczylismy auto do VAGa nie pokazuje zadnych bledow.. Mechanicy rozkladaja rece i nic im nie przychodzi do glowy wiec szukam gdzie sie da i jak sie da i bardzo prosze o porady i wskazowki. Ps. przepraszam za brak polskich znakow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...