Skocz do zawartości

matsza22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O matsza22

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Witam, mam identyczny problem, jak na filmiku (falują obroty, pojawiło się to z nikąd podczas postoju na swiatłach) i też zero błędu na desce rozdzielczej, czy mógłbyś napisać co było ostatecznie przyczyna? Witam, KUBA_85 na moją prośbę co było w koncu przyczyną obiawów opisanych przez Niego i które przytrafily się również mi, odpisał: "Hej! Czujnik ciśnienia paliwa. 1300 zł netto wymiana w warszawiez miałem sprawdzana cała listwę wtryskowa. Wszystkie wtryskiwacze i na szczęście wszystko okazało sie z nimi ok bo końcowy rachunek byłyby znacznie droższy. Powodzenia !" Jutro jade do elektromechanika i mam nadzieje że da się rozwiązać ten problem także u mnie.. Udało się rozwiązać ? Mam to samo. Po minusowej nocce odpaliłem auto i chodziło trochę jak stary traktor (zazwyczaj trwało to 3-4 sekundy i smigało OK), ale tutaj falowanie zostało. Myślałem, że przejdzie - zrobiłem 120km i falowanie na jałowym zostało - nie odczułem spadku mocy w trasie i itp. Na drugi dzień odpaliłem znów po mrozach i tu już gorzej - auto ledwo chodzi, trzepie nim niemiłosiernie. Wali trzeba błędami - 2, 4 i regulacja ciśnienia paliwa. 3 Faults Found: 4985 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) P0672 00 [047] - Electrical Fault Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 214748 km Date: 2016.01.02 Time: 14:22:16 4987 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) P0674 00 [047] - Electrical Fault Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 214748 km Date: 2016.01.02 Time: 14:22:16 5175 - Fuel Pressure Regulation P1065 00 [101] - Regulation Discrepancy Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 214749 km Date: 2016.01.03 Time: 16:58:42 Co myślicie? Sprawdziłem zawór na pompie wysokiego ciśnienia - nie ma opiłków. Sprawdziłem wtryski przelewowo - leją równo. Co to może być? Zawór na pompie, czy któryś z zaworów na listwie ? Witam, mam identyczny problem, jak na filmiku (falują obroty, pojawiło się to z nikąd podczas postoju na swiatłach) i też zero błędu na desce rozdzielczej, czy mógłbyś napisać co było ostatecznie przyczyna? Witam, KUBA_85 na moją prośbę co było w koncu przyczyną obiawów opisanych przez Niego i które przytrafily się również mi, odpisał: "Hej! Czujnik ciśnienia paliwa. 1300 zł netto wymiana w warszawiez miałem sprawdzana cała listwę wtryskowa. Wszystkie wtryskiwacze i na szczęście wszystko okazało sie z nimi ok bo końcowy rachunek byłyby znacznie droższy. Powodzenia !" Jutro jade do elektromechanika i mam nadzieje że da się rozwiązać ten problem także u mnie.. Udało się rozwiązać ? Mam to samo. Po minusowej nocce odpaliłem auto i chodziło trochę jak stary traktor (zazwyczaj trwało to 3-4 sekundy i smigało OK), ale tutaj falowanie zostało. Myślałem, że przejdzie - zrobiłem 120km i falowanie na jałowym zostało - nie odczułem spadku mocy w trasie i itp. Na drugi dzień odpaliłem znów po mrozach i tu już gorzej - auto ledwo chodzi, trzepie nim niemiłosiernie. Wali trzeba błędami - 2, 4 i regulacja ciśnienia paliwa. 3 Faults Found: 4985 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) P0672 00 [047] - Electrical Fault Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 214748 km Date: 2016.01.02 Time: 14:22:16 4987 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) P0674 00 [047] - Electrical Fault Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 214748 km Date: 2016.01.02 Time: 14:22:16 5175 - Fuel Pressure Regulation P1065 00 [101] - Regulation Discrepancy Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 214749 km Date: 2016.01.03 Time: 16:58:42 Co myślicie? Sprawdziłem zawór na pompie wysokiego ciśnienia - nie ma opiłków. Sprawdziłem wtryski przelewowo - leją równo. Co to może być? Zawór na pompie, czy któryś z zaworów na listwie ? Witam, napisz do mnie prywatnie to dam ci nr tel i pogadamy
  2. Witam, mam identyczny problem, jak na filmiku (falują obroty, pojawiło się to z nikąd podczas postoju na swiatłach) i też zero błędu na desce rozdzielczej, czy mógłbyś napisać co było ostatecznie przyczyna? Witam, KUBA_85 na moją prośbę co było w koncu przyczyną obiawów opisanych przez Niego i które przytrafily się również mi, odpisał: "Hej! Czujnik ciśnienia paliwa. 1300 zł netto wymiana w warszawiez miałem sprawdzana cała listwę wtryskowa. Wszystkie wtryskiwacze i na szczęście wszystko okazało sie z nimi ok bo końcowy rachunek byłyby znacznie droższy. Powodzenia !" Jutro jade do elektromechanika i mam nadzieje że da się rozwiązać ten problem także u mnie..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...