Skocz do zawartości

Touzani

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Touzani

Informacje

  • Imię
    paweł
  • Miasto
    śląsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Touzani

0

Reputacja

  1. mechanik stwierdził ze wszystko ok, ze to jest stary olej, ktory wczesniej wyciekał. Kazał mi dolac oleju i sprawdzac czy bedzie ubywać i dalej kapać, a jeżeli nie przestanie, to moze być cos poważniejszego, np. pekniety blok silnika :/
  2. Dzieki, jutro zadzwonie do mechanika opowiem sytuacje co i jak i najwyzej jeszcze wrzuce jutro tuttaj jakies foty
  3. Ta uszczelka była wymieniana 2 razy w przeciagu kilku msc, za 1 razem mechanik papudrak okleil ja silikonem no i teraz 2 raz wymieniana była. Nie wiem czy to przez olej tez nie moze być, bo ogolnie auto kupione niedawno, był wymieniany olej tylko ze przedtem był polsyntetyk teraz powiedzial mechanik trzeba dac pelen syntetyk bo chodzi o pompowtryski no i sprawa czy ten olej nie narobil mi tam balaganu
  4. słabiej leci , no ale leci
  5. Kilka dni temu miałem wymieniana uszczelke pokrywy zaworow:/
  6. Po srodku pojawia sie plamka, to sa bardziej sladowe ilosci jeszcze nie dolewalem, bo poziom jest ok, no ale widac ze ubywa
  7. A moze to byc zwiazane z uszkodzona uszczelka pod glowica? Postaram sie zrobic jakies foty
  8. Witam, mam problem w moim audi kapie olej. Byłem juz u jednego mechanika, który stwierdził, ze do wymiany uszczelka pod głowica i zawor egr, ale cos mi nie pasowało i poszedłem do innego mechanika, ktory stwierdzil ze napewno nie jest to uszczelka pod glowica ani egr tylko stwierdzil uszczelke pokrywy zaworow i vacum pomp. Tak wiec została wymieniona uszczelka pokrywy zaworow i vacum pompa, wczesniej wymienione były jeszcze uszczelka kolektora ssacego i jakas uszczelka z turbo. Najgorsze jest to, ze to nic nie pomoglo i dalej cos delikatnie kapie. I teraz mam pytanie jest mozliwe ze to jednak moze byc uszczelka pod głowicą? Zaznacze, ze płyn chłodniczy nie ubywa i jest czysty, cisnienia na przewodach sie nie robia pod korkiem wlewu oleju tez jest czysto. Z czego jeszcze moze to kapać,plamka oleju znajduje sie po srodkowej czesci auta? miałby ktos jakis pomysł? na autach slabo sie znam :/ Z gory dzieki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...