-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Bakster
Informacje
-
Imię
Baksteros
-
Miasto
Wadowice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Bakster
0
Reputacja
-
Bakster zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Właśnie kiedyś dopadło mnie urwanie chmury i zalało przekaźniki w podszybiu gdzie wymieniłem je na dobre choć używane i było ok do pewnego czasu. Po wizycie u mechanika zostało zrobione udróżnienie kanałów wodnych oraz uszczelnienie pokrywy którą kupiłem nową i sprawdzenie wiąski kabli. Pewnie po tym zalaniu nie może się podnieś Jestem umówiony już na kolejną wizytę u mechaniki gdzie tak jak mówisz będzie trzeba sprawdzić pozostałe miejsca.
-
Rozumiem lecz to ustnie jeden błąd a co z pozostałymi trzema?
-
Za co odpowiada ten zawór n75? Miałeś taki przypadek już?
-
Lista błędów po podpięciu do komputera. Jak myślicie co to może być? Pozdrawiam
-
Oleju dolewam tak około 100 ml. To wszytko co mówisz mam wykonać w programie diagnostycznym VAG tak? Jeśli tak to najlepiej podczas jazdy czy wystarczy na postoju zrobić diagnostykę? Pytam bo jestem zielony w temacie. A tak po za tym jeszcze samemu coś pod maską pomajsterkować i po sprawdzać?
-
Bakster obserwuje zawartość 1.9TDI i Szukam serwisu
-
Witam, poszukuje dobrego warsztatu mechanicznego/elektrycznego zajmujący się typowo marką Audi. Mam do naprawy usterkę dotycząca spadku mocy silnika. Jaki warsztat polecicie? Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam wszystkich klubowiczów
-
Witam, mój problem z audi a4 1.9 tdi 130ps b6 rok 2004 wygląda następująco czyli: odczuwalny spadek mocy następuje po pojawieniu się kontrolki check engine bywa tak że nawet bez załączenia jej to się objawia jedyne co sprawia że moc silnika wraca to wyłączenie i ponowne załączenie silnika ale niestety na jakiś czas. Dzieje się to przy różnych sytuacjach podczas jazdy lub po odpaleniu oraz przejechaniu paru metrów itp. Jeszcze co zauważyłem że ubywa mi olej z silnika a podejrzewam o to wadliwy zawór EGR może ma coś z tym wspólnego... Ponieważ jest tam bardzo mokro. Proszę o pomoc dla mojego Audi. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam wszystkich klubowiczów