Skocz do zawartości

cino89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O cino89

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    UK

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

184 wyświetleń profilu

Osiągnięcia cino89

0

Reputacja

  1. A szybe przednia wymieniales? Bo znam przypadek gdzie przez nie fachowe wklejenie szyby woda dostawala sie do srodka
  2. Jezdze autem juz drugi dzien niby nic sie nie dzieje ale jednak czasami slysze na biegu neutralnym lekki stukot z dwumasa wiec jak myslicie czy to ma prawo tak byc czy faktycznie wada fabryczna tego nowego dwumasa?
  3. Znalazlem duza strzykawke napelnilem ja okolo 100ml plynu i podpiąlem ja do wezyka ktory zalozylem na odpowietrznik wysprzeglika. Cala zawartosc plynu wstrzyknalem i wszystko dziala jak powinno biegi ladnie wchodza i sprzeglo bierze tak jak powinno
  4. Wiecie co juz chyba wiem jaki jest problem.. nie mam plynu w wysprzegliku i juz chyba w przewodzie tez nie bo zlecial mi caly niechcaco... czy da sie jakos napelnic spowrotem bez zaawansowanych narzedzi?
  5. To ja juz niewiem... robie tak jak mowisz i nic sie nie dzieje pedal caly czas wpada w podloge i wogole nie twardnieje...
  6. No i tak wlasnie robie.. przyczepilem do odpowietrznika wysprzeglika metrowy wezyk przezroczysty i widze jak powietrze uchodzi z plynem ale pedal nadal wpada... cos zle robie?
  7. Nigdy wczesniej nie mialem doczynienia ze sprzeglem wiec szczerze nie mam pojecia ale wiem ze to jest polaczone z systemem hamulcowym
  8. Zaryzykowalem i zalozylem i smiga cichutko teraz tylko sprzeglo musze odpowietrzyc bo pedal wpada luzno w podloge ktos wie moze jak to zrobic?
  9. Panowie chcialem sie zabrac za skladanie dzis ale stwierdzilem ze chyba cos jest nie tak z nowym dwumasem czy ta gorna plyta powinna tak luzno sie ruszac wzgledem tej grubszej plyty? Bo wsumie lata na boki tak jak moj stary dwumas
  10. Tak zgodze sie z Toba aczkolwiek nie powiem bo troche mialem problemow z odkreceniem kilku srob i mocowan i tak jak Dev napisal ze bez podnosnika ciezko bedzie -mial racje bo pewnie z podnosnikiem kilka godzin szybciej bym to zrobil...ale jeszcze nie kracze bo czeka mnie montaz tej oto skrzyni bo dzis kupilem zestaw sprzegla i dwumasu.. Dev - kupilem dzis ten zestaw luka i to narzedzie do centrowania ktore mi poleciles ale jak to jest z tym sprzeglem nie trzeba go najpierw naprezyc jakos?
  11. Panowie wywalilem dzis skrzynie i dwumas i sie okazalo ze mam zestaw firmy sachs wstawiony o numerze 2289 000 187 wiec chcialem zamowic na ebayu ta czesc ale jak wpisalem marke auta i kod silnika to wyskoczyly mi tylko zestawy luk a jak wpisalem z dopiskiem sachs to wyskoczyly mi zestawy sachs tylko troche sie numery roznia tak wiec moje pytanie brzmi czy numery z oryginalnie wstawionych czesci w auci moga sie roznic od tych kupionych ze sklepu osobno?
  12. A trzeba wywalic dpfa zeby odkrecic gorne sroby skrzyni?
  13. zabiore sie za kupno i przygotowanie wszystkiego i niedlugo sie odezwe.. Pozdrawiam Witam ponownie! Juz wszystko mam przygotowane i w srode po pracy zabieram sie za rozkrecanie wszystkiego po kolei..mam kilka pytan bo tak jak mowilem nie robilem tego wczesniej a dzis wszystko obejrzalem dokladnie i wolal bym wiedziec od jakiej sroby lepiej zaczac rozkrecanie itp...tak jak naprzyklad niewiem czy bedzie niezbedne odkrecenie czegos od strony `maski" czy dam rade wszystko od spodu...czy moge odpiac przewod od sprzegla.. to jest takich kilka przykladow gdzie wasza wiedza bardzo by mi sie przydala.. pozdrawiam serdecznie
  14. ok w takim razie zaopatrze sie w to urzadzenie czyli mam rozumiec ze nie jest z tym wszystkim jakas wielka tragedia oprocz tego ze jest to ciezkie i bede potrzebowal drugiej osoby? zagladalem juz wczesniej pod samochod zeby sie mniej wiecej rozeznac jak to wyglada itp i stwierdzam ze dojscie jest w miare ok i chyba plusem jest to ze silnik jest ustawiony wzdluz..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...