Skocz do zawartości

Emil94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Emil94

Informacje

  • Imię
    Emil
  • Miasto
    Szaja

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Emil94

0

Reputacja

  1. przeplywomierz wymieniony na nowy boschowski, ogolnie dynamika troche lepsza ale nadal odcina moc powyzej 2200 obrotow. jak sie zabrac do tego dolotu? czy mozliwe ze ww. objawy to kwestia wtryskow? pozdrawiam no i kopcenie pozostalo. przy okazji od strony pasazera w przedniej czesci auta przy dodawaniu gazu slychac ciag powietrza cos jak suszarka do wlosow i ten nieprzyjemny dzwiek turbiny przy ruszaniu
  2. Witam. Wrocilem do kraju i zajalem sie tematem Audi, niestety bez zadnego skutku. Auto traci moc przy obrotach wyzszych niz 2200, chociaz poza tym i tak czuc duzy spadek mocy, do tego czasem turbina wydaje dziwny dzwiek na niskich obrotach i niekiedy szarpnie przy ruszaniu tak jakby odcinalo moc na moment, EGR wyczyszczony, nic nie pomoglo. Czy jak podepne auto pod komputer to pokaze co z nim nie tak?
  3. Witam. Otóż mam następujący problem z moim A4 B5 2000r. Auto przy mocniejszym dodaniu gazu traci moc, tzn. tak jakby w ogóle nie miało turbiny, gaz do dechy a ono ledwo się toczy. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy aż do następnego podkręcenia go do 3.5-4k obrotów. Do tego zaczęło mocno kopcić na czarno, dosłownie kłęby dymu. Co może być przyczyną takiego zachowania auta?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...