Skocz do zawartości

majki83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O majki83

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

192 wyświetleń profilu

Osiągnięcia majki83

2

Reputacja

  1. wycinka 700 zł ale tylko dlatego ze podkręcałam moc u tego samego gościa, normalnie 1 tyś. Odebrałem go dzisiaj po 16 więc było za ciemno aby zobaczyć ewentualne kopcenie
  2. DPF wycięty...miał już ponad 50 g, silnik w trybie awaryjnym nagrzewał się pow. 80 C tylko na trasie 5-6 bieg. Jako, że jeżdżę dużo po mieście a auto kupiłem miesiąc temu zdecydowałem się na wycinkę (podejrzewam że problem powtarzał by się za często). Teraz wszystko wróciło do normy :-)
  3. Czy procedura wypalania filtra podczas jazdy lub też zalanie filtra środkiem przeznaczonym do jego czyszczenia i dopiero próba wypalenia to wysiłek na marne? Czy jeśli teraz wywalę filtr to czy komputer nadal nie będzie go zczytywał? Dodam tylko, że za pierwszym razem przy próbie wypalenia wartość sadzy była ok 36 gram, za drugim była już ok 44 a teraz ma już 50. Autem jeździłem tylko po to aby zagrzać silnik do próby wypalenia
  4. Witam. "Podbijam" temat i proszę o pomoc.... Przyjechałem na święta z Krk i chwilowo auto nie nadaje się do powrotu bo pracuje w trybie awaryjnym. Oprócz ikonki filtru zapala się również kontrolka silnika i świec żarowych, auto nie ma mocy. Auto już dwa dni w naprawie a końca nie widać:-( Auto miało wymienione: termostat i czujnik temperatury bo przy regeneracji komputerowej warunek dotyczący temp. silnika nie był spełniony (silnik nie nagrzewał się do odpowiedniej temp.). Zawartość osadu w filtrze wynosi już ok 50 gramów. Nie można uruchomić procedury bo komputer "wywala" błąd z ryzykiem pożaru. Po próbie "oszukania" komputera resetem (tak jakby filtr został wymieniony na nowy) nadal nie może przejść procedury...Padają opinię, że może to być wina sterownika silnika, ale wolałbym tego nie wymieniać (za duże koszty i być może błędna diagnoza). Czy ktoś miał może podobny problem z "wypaleniem" dpf w tym modelu a4? Czy da się w ogóle wypalić dpf komputerowo jeśli osad jest na poziomie 50 gramów?
  5. Witam. Muszę wrócić do tematu bo auto już dwa dni w naprawie a końca nie widać:-( Auto miało wymienione: termostat i czujnik temperatury bo przy regeneracji komputerowej warunek dotyczący temp. silnika nie był spełniony (silnik nie nagrzewał się do odpowiedniej temp.). Zawartość osadu w filtrze wynosi już ok 50 gramów. Nie można uruchomić procedury bo komputer "wywala" błąd z ryzykiem pożaru. Po próbie "oszukania" komputera resetem (tak jakby filtr został wymieniony na nowy) nadal nie może przejść procedury...Padają opinię, że może to być wina sterownika silnika, ale wolałbym tego nie wymieniać (za duże koszty i być może błędna diagnoza). Czy ktoś miał może podobny problem z "wypaleniem" dpf w tym modelu a4? Czy da się w ogóle wypalić dpf komputerowo jeśli osad jest na poziomie 50 gramów?
  6. Witam. Bardzo proszę o namiary na mechanika/serwis gdzie mogę w miarę szybko i tanio "wypalić" filtr cząstek stałych. Przyjechałem na święta z Krk i chwilowo auto nie nadaje się do powrotu bo pracuje w trybie awaryjnym. Oprócz ikonki filtru zapala się również kontrolka silnika i świec żarowych, auto nie ma mocy. Będę wdzięczny za konkretne kontakty. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...