Skocz do zawartości

bartek4401

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bartek4401

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Stara Huta

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bartek4401

0

Reputacja

  1. Witam. Jak kupiłem audi z systemem Bose to od początku delikatnie charczał mi tył. Teraz podczas zimy sie to nasiliło. Znacie moze jakiś sposób na renowacje bądź w miarę tanie zamienniki do systemu bose na tył? Bo juz bardzo niekomfortowo słucha sie głośniej muzyki
  2. Nie wiem czy dobry dział z góry przepraszam i prosze o przeniesienie. Nie bede sie wiele rozpisywał. Co raz więcej pikseli pali się non stop. Wygląda to tak: http://www.directupload.net/file/d/4272/xzw2lluk_jpg.htm. moje pytanie brzmi tylko czy da sie temu zapobiec albo to jakoś naprawić? radio to Symphony.
  3. Dziękuje za pomoc. Wydałem dzis znow 60 na ten mostek i 30 za robotę. Kontrolka nadal sie paliła :/ zawiozłem do niego i dał mi swój 140A Bosh. Troszkę sie śmiał bo mój prawie w środku cały nowy. Nie musiałem mu dopłacać. Mowil ze jakaś przerwa musi być w nim być ale nie jest pewny. Kosztowało mnie to wszystko koło 230 zł i nadal nie mam swojego tylko innego dziękuje za zainteresowanie i pomoc
  4. Panowie pytałem w sklepie i koszt tego 60 zł. Ale mówił ze trzeba to lutowac. Mam jeszcze pytanie czy mozna jakos sprawdzić czy na pewno są to diody, mam miernik w domu. I czy jestem w stanie lutownicą samemu to zrobic ?
  5. Ten mostek prostowniczy jest w tej osłonce na alternatorze? Jaki koszt tej części tak mniej wiecej?
  6. Witam. Jeżeli jest podobny temat to przepraszam ale po działach elektrycznych przeszukałem i nic konkretnego nie znalazłem. Problem zaczął sie w środę. W czwartek miałem uderzyć w trasę około 500 km. Zaczął mi ładować coraz słabiej aż nagle zaczął raz ładować a raz nie i powodowało to nierówną pracę silnika itp. Wyjąłem alternator i zawiozłem do pana który od 30 lat się tym zajmuje. Sprawdził go całego na stojanie, komutatorze itd. Stwierdził awarię regulatora. Przełożył z innego, skasował 70zł. włożyłem go do Audi, wszystko działało. Czwartek będąc w trasie na A1 przy 150 km/h zaczęła delikatnie mrugać. Dotarłem do domu, ale im dłużej jechałem tym częściej sie zapalała aż w końcu łądowanie zginęło. Wyjąłem go w domu, zawiozłem jeszcez raz to mi dał swój alternator ale z regulatorem nowym (kazał mi kupić nowy). Gdy włożyłem go w auto wgle nie działał. KOlejny raz demontaż, i przełożenie regulatora w mój alternator. Teraz ładowanie jest poprawne (14.3). Włączam zapłon, pali sie akumulator, odpalam samochód i tu zaczynają sie schody. Ładowanie jest ok, po sprawdzeniu VAG wszystko jest ok, obciążenie około 30%, a kontrolka ładowania nie gaśnie do końca, tzn po odpaleniu delikatnie przygaśnie, lecz nie do końca. Próby przygazowania itp nie pomagają, po przejechaniu 30 km nadal sie świeciła delikatnie na czerwono. Jak sie teraz okazało mój alternator to 120A a jego był 140A. Czy mogło to uszkodzić regulator? Podsumowując, ładowanie jest ale kontrolka nie gaśnie do końca. CZy jesteście mi w stanie podpowiedzieć co mam zrobić bo już nie wiem jak i w co ręcę włożyć. Niby działa ale no nie do końca. Proszę o pomoc
  7. Witam. Wyczytałem na forum że niektórym przy włączeniu radia wyświetla sie pierw BOSE. Osobiście posiadam System Bose i radio Symphony w swojej B5 Avant. Działają mi wszystkie głośniki łącznie z tubą w bagażniku. Gdy dokładałem cyfrową zmieniarkę to zauważyłem że tylko przedni głośnik od kierowcy jest podłączony do radia a inne głośniki nie. od pozostałych nawet kabli nie było czyli domyślam się że wszystkie są napędzane z wzmaka z bagażnika. I tutaj rodzi sie pytanie. Czy jak nie pojawia mi sie napis BOSE to nie mam pełnej jakości? Bo dotychczas myślałem że system BOSE to tylko zestaw lepszych głośników.
  8. Dziękuje za pomoc. Stoi na bacznosc na 90. Problemy rozwiązane. Wielkie dzięki za zainteresowanie wymieniłem czujnik 28 zł i termostat 30 zł, sam wymieniłem wiec to jedyne koszty
  9. Dzięki za odpowiedzi. Zmieniłem czujnik i temperaturę pokazuje. Ale pojawił sie kolejny problem, po przejechaniu 40 km temperatura wachala sie 80-85 stopni. Tak jak napisałeś termostat do wymiany? Kolejne pytanie do was, gdzie sie znajduje ? Gdzieś przy chłodnicy czy silniku? Potrzebuje do zmiany kanał ? P.S. Na desce rozdzielczej temperatura waha mi sie 83-86 stopni natomiast na klimatroniku w parametrze 51 mam równe 90 i sie nie waha możliwe ze źle założyłem kostkę na czujnik odwrotnie czy nie jest to możliwe. Bo jak czytam forum to niektórzy piszą ze w parametrze sie waha
  10. Ale aku w sumie jest mocne i nawet jak pare godzin grzebie coś w garażu i jest włączone radio a przy odkurzaniu samochodu świecą się żarówki w suficie to samochód bez problemu odpala. Jesteś pewny że to wina akumulatora ? Dodam że nie raz zdarzyło sie że przez noc została zapalona jedna z żarówek i rano samochód zapalał bez zastanowienia. A co do czujnika to wiesz może gdzie w przypadku tego silnika na pompowtrysku jest on umiejscowiony? szukałem wczoraj i ciężko go znaleźć ;/
  11. Mam mały problem z audi A4 B5 1.9TDI PD 116 KM. Zacznę od tego że gdy temperatura na dworzu jest niższa po odpaleniu samochodu zapala sie kontrolka AIRBAG. Świeci się przez chwilkę do momentu rozgrzania silnika, Zacznie mrugać a następnie zgaśnie i póki silnik ciepły, przy odpaleniu zapali sie i zgaśnie czyli prawidłowo. Kolejnym mankamentem jest niedziałający wskaźnik temperatury cieczy. Poprostu Gdy raz wracałem z dyskoteki spojrzałem na deskę a tam licznik na 60, czyli w sumie w w przypadku mojego Audi w stanie spoczynku. Czasami jakby sie podnosił ale dojdzie do 75-80 stopni i spada na stałe. Dzieje sie to naprawde raz na jakis czas a tak to wgle nie mam kontroli nad temperaturą płynu. Proszę o jakąkolwiek pomoc. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...